This Time Around (2003)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Douglas Barr
met Carly Pope, Brian Austin Green en Sara Rue

Vroeger was het lelijke eendje Mel verliefd op Drew, de populairste jongen van de school, maar hij pest haar alleen maar. Elf jaar later moet Mel, nu een uitermate aantrekkelijke vrouw, als PR-verantwoordelijke publiciteit maken voor een nieuw restaurant. Niemand minder dan Drew is de nieuwe eigenaar.

Gewoon chille film, kijke dus.

avatar van crtxz10
Ik ga hem vanavond kijken..

ben benieuwd

verwacht er niet al te veel van..

avatar van jumpstylemovie
Pope is niet ontzettend knap maar op de een of andere manier wel heel leuk. Verder is verhaal heel simpel en uitgemolken maar het is allemaal wel een lekker tussendoortje.

avatar van crtxz10
Gister avond gezien op Rtl 5.

heb me wel vermaakt!

wel een vrouwen film!
aan het eind met die brandalarm was komisch

avatar van MissyNador
Ja was een leuke film! Heb me goed vermaakt!!!

avatar van decicco
Erg romantische film heb er van genoten, en wat een schoonheid die Carly Pope!

avatar van ILDIB
Typisch verhaaltje, enigzins leuk, maar nergens verrassend. Wat wel verrassend is hoe ze pope steeds afwisselend lelijk en knap opgemaakt wordt (allebei bedoeld als knap). Daarbij is ze wel leuk soms, maar aantrekkelijk never.

avatar van 1311811
Voor mij was dit geen romcom, maar een rom! Typisch een vrouwenfilm, totaal niet origineel en veel te voorspelbaar.

Het acteerwerk was daarentegen oké!

Weet iemand hoe het nummer heet wat je in het begin hoort??????

avatar van m1701
Heerlijke zwijmel film!
En die Brian Austin Green is zooo lekker. Was al een fan van hem toen hij in Beverly Hills 90210 speelde.... mmmm
Leuk verhaal, niet heel bijzonder maar keek lekker weg.
Vond die Pope soms best vervelend/irritant.

Leuke gezellig film