• 8.230.484 stemmen

Man About the House (1974)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: John Robins

Met onder meer: Richard O'Sullivan, Paula Wilcox en Sally Thomsett

IMDb beoordeling: 6,1 (541)

Over Man About the House

"The Hilarious Adventures of two girls with a . . . Man About the House!"

Robin Tripp is een student die een kamer heeft gehuurd bij het echtpaar George en Mildred Roper. In dat zelfde huis wonen ook Chrissy en Jo, twee knappe jongedames. Wanneer hun huis dreigt te worden gesloopt, slaan alle bewoners de handen in elkaar om hun woning te redden van de ondergang.

image

avatar van Wouter

Wouter

Wist niet dat hier een filmversie van was.

avatar van Wembleyfever

Wembleyfever

Ben uiteraard bekend met de serie, maar ik heb de film nog nooit gezien. Mijn stem laat dus nog even op zich wachten, maar als het de humor van de serie benadert, zit het wel snor.

avatar van weide

weide

Altijd leuk om gezichten te herkennen. Ik zag er twee uit Dad's Army. Arthur Lowe. Maar ook Bill Pertwee.