Man About the House (1974)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door John Robins
met Richard O'Sullivan, Paula Wilcox en Sally Thomsett

Robin Tripp is een student die een kamer heeft gehuurd bij het echtpaar George en Mildred Roper. In dat zelfde huis wonen ook Chrissy en Jo, twee knappe jongedames. Wanneer hun huis dreigt te worden gesloopt, slaan alle bewoners de handen in elkaar om hun woning te redden van de ondergang.

Wist niet dat hier een filmversie van was.

avatar van Wembleyfever
Ben uiteraard bekend met de serie, maar ik heb de film nog nooit gezien. Mijn stem laat dus nog even op zich wachten, maar als het de humor van de serie benadert, zit het wel snor.

Altijd leuk om gezichten te herkennen. Ik zag er twee uit Dad's Army. Arthur Lowe. Maar ook Bill Pertwee.