Universal Soldiers (2007)

Sciencefiction

geregisseerd door Griff Furst
met Kristen Quintrall, Dario Deak en Jason S. Gray

Wetenschappers hebben met behulp van een geheim regeringsprogramma genetische onverslaanbare soldaten gecreëerd. Als deze onmenselijke soldaten weten te ontsnappen, breekt de hel los. Een groep militairen moet proberen deze onverslaanbare objecten te stoppen.

Slechte effecten, slechte dialogen en zeker slecht gespeeld, maximaal 0,5*

avatar van Ché Cliché
Officieel de slechtste film die ik ooit heb gezien. Je ziet die knakkers met machinegeweren schieten, terwijl er niet eens rook uit die pistolen komen. Constant als mariniers die speelgoeddingen op elkaar richten. Iemand die ze wat les had gegeven over hoe mariniers te werk gaan had best aardig geweest.

Verder zijn de dialogen ruk, speelt de film zich constant op dezelfde saaie locatie af, komen bijna alle mariniers op dezelfde manier aan hun einde en slaat het gewoon helemaal nergens op. Die Universal Soldiers zijn ook om te huilen zo grappig.

Op het eind ook nog zo'n lachwekkende scene. dat ze het systeem van de Universal Soldiers moet uitschakelen. Dan zit ze als een randdebiel op dat toetsenbord te drukken. .

Eigenlijk is dit zo verschrikkelijk slecht dat ik het met 5 sterren zou moeten beoordelen. Toch doe ik het gewoon met 0,5 sterren. Dit zou naar mijn mening de nummer 1 van de flop top 100 moeten worden.

wat een (...) film slaat echt hellemaal nergens op wel hellemaal af gezien waarom weet ik ook niet.
acteurs: slecht en in gecalculeerde teksten zo nep...
soldiers: mannen met een masker
verhaal: wel geinig maar heel slecht uit gewerkt
inderdaad number one in flop films

Dit moet echt een van de slechtste films ooit zijn.

Een budget van niks
Acteurs van niks
Een verhaal van niks
Dialoog van niks
Einde van niks
Special effects van niks
Camerawerk van niks
Stunts van niks

Er klopt ook geen hol van, er is gewoon niet over nagedacht ofzo.

Eigenlijk zou ik een -5 willen geven.

1 weekendje in de Ardennen, 2 camera's en een groepje vrienden en ik kan nog een betere film maken.

De manier waarop ze die wapens ook vasthouden, echt alsof ze verkrampt zijn ofzo. Het lijkt wel een groepje padvinders.
Zodra er iets gebeurt schieten ze gewoon random in de verte terwijl ze alsmaar roepen dat ze geen kogels hebben.

2 camera's?

Je hebt gelijk, 1 camera is al genoeg.

Vooral de effecten waarbij de cameraman versneld naar een punt toe loopt is echt amateur camera 1e klasse.

heeft deze film iets te maken met die van Van Damme?
Of is het maar toeval?

avatar van sinterklaas
Te zien aan de poster heeft het niks met de film van Van Damme en Lundgren te maken.

Hele vage film en heeft volgensd mij ook helemaal niets te maken met het orgineel, Slecht gespeeld, en de rest wil ik het niet eens over hebben.

"Science-Fiction" is het genre en daarom deze film gekeken .. wat een drama .. geen special effecten en slechte acteer prestaties .. ik heb de film wel snel forwards gekeken en af en toe op normale snelheid .. zonde van mijn tijd en een echte afrader ..

avatar van Sjaako
Parodie!

Denk aan nieuwe Jack-Black film "Be Kind Rewind"

Ik kan me niet voorstellen dat de films die uit deze hoek komen serieus bedoelt zijn.

Waarschijnlijk over een jaar of 10 Cultfilms

avatar van jorkie
wat een ongeloofelijk fout en trieste film!!!

avatar van Mister Onserious
ze doen een b-film na wat maakt het deze film dan

avatar van Elineloves
Goed... moge het duidelijk zijn dat deze film niet veel soeps is. Vreselijk zeg.

avatar van killer13
ongelofelijk slecht, waar haalt griff furst (nog nooit van gehoord eerlijk gezegd) het lef om zo'n ongelofelijke snertfilm te maken

killer13 schreef:

Geen enkele film van deze regisseur komt boven de 2,5 ster.
Denk dat ie beter een andere baan kan gaan zoeken

avatar van xaid
Elineloves schreef: