Kissing on the Mouth (2005)

geregisseerd door Joe Swanberg
met Kate Winterich, Joe Swanberg en Kevin Pittman

Ellen slaapt nog steeds met haar ex-vriend, terwijl ze het feit probeert te ontkennen dat hij meer wil dan alleen seks. Haar kamergenoot, Patrick, maakt de situatie ook niet makkelijker, met zijn geheime en jaloerse gedrag.

avatar van Apollinisch
Opent met een smakeloos in beeld gebrachte seksscène, gaat verder met een gesprek tussen twee vriendinnen dat meer weg heeft van de interviews op provincie-tv dan van een fatsoenlijke filmdialoog. Vervolgens zien we een man zijn tanden poetsen, in close-up notabene, iets dat ik echt niet uit kan staan. Daar heb ik het ook maar bij gelaten. Nog wat doorheen de film geskipt, maar meer dan slechte acteurs die een naïef script opdreunen en oneindig knullige cameravoering – op de huid gefilmd, in die mate dat niet eens meer te onderscheiden valt welk bleek lichaamsdeel we nu weer te zien krijgen – heb ik niet kunnen ontdekken.

avatar van beavis
knullig misschien, maar oprecht knullig

avatar van Decec
Een matige dramafilm...
Saai verhaal..
Het gaat over sex (bloot), relatie,
ruzie...
Redelijk kwaliteit beeld, alleen 4:3...
Matige acteerwerk...
Redelijk geluid (geen Dolby Digital)...
Geen moeite waard...