Donggabnaegi Gwawoehagi Two (2007)

Alternatieve titel: My Tutor Friend Lesson II

Zuid-Korea

geregisseerd door Ho-jung Kim
met Lee Cheong-ah, Park Ki-woong en Lee Yeong-ha

Junko is een Japans meisje dat vertrekt naar Korea om te studeren en om daar haar geliefde te vinden. Ze vindt onderdak in een gasthuis van een man die daar samen woont met zijn zoon. Als dan blijkt dat Junko haar kamer moet delen met de zoon wil ze onmiddellijk vertrekken. De man biedt daarop Junko aan dat ze gratis Koreaanse les zal krijgen, alleen zal de les wel worden gegeven door zijn zoon.

avatar van Bacon
Best een leuke film, al is ie totaal niet te vergelijken met z'n voorganger.

Ook zit deze film vol met woordgrapjes omdat de Japanse Junko Koreaans moet leren en daar nogal veel fouten in maakt. De grappen komen in de Engelse ondertiteling natuurlijk minder goed over, maar het is toch allemaal wel geinig.
3*.