Popcorn (2007)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Darren Fisher
met Jack Ryder, Jodi Albert en Andrew Lee Potts

Danny leert de vrouw van z'n dromen kennen, maar is te onzeker om er voor te gaan. Hij begint dan maar te werken in de lokale cinema waar zij werkt, maar dan blijkt zijn eerste werkdag uitgerekend haar laatste werkdag te zijn.

avatar van Tommeh
Standaard teenfilmpje, met iets teveel poep/plas/sex grappen. 2*

avatar van Justinw
Redelijk, ik heb me er dan nog wel mee vermaakt. Het voelt een beetje aan als een Cashback maar dan een B-variant. Stille jongen, die in een bedrijf komt werken.

Het uitgangspunt is goed. Een grote bioscoop met eigennaardige personeelsleden. Dit had wel beter uitgewerkt kunnen worden. Er zitten nog wel wat geslaagde grappen in. Jodi Albert is inderdaad erg mooi. Alleen jammer dat Jack Ryder niet echt overtuigt en niet echt talent heeft. Met wat meer geld en betere acteurs, had dit erg leuk kunnen worden. Nu is het maar matig, maar absoluut niet heel slecht.

Film met een passende titel: luchtig en licht verteerbaar. Als tussendoortje niet slecht dankzij een (overigens beperkt) aantal geslaagde grappige momenten. Het acteerwerk houdt niet over, maar dat mag je van zo’n film eigenlijk ook niet verwachten. Aardig om een keer gezien te hebben.