Popcorn (2007)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Darren Fisher
met Jack Ryder, Jodi Albert en Andrew Lee Potts

Danny leert de vrouw van z'n dromen kennen, maar is te onzeker om er voor te gaan. Hij begint dan maar te werken in de lokale cinema waar zij werkt, maar dan blijkt zijn eerste werkdag uitgerekend haar laatste werkdag te zijn.

avatar van Tommeh
Standaard teenfilmpje, met iets teveel poep/plas/sex grappen. 2*

heb me scheel gelachen

ik vind het een schande ten op zichte van american pie het is helemaal niet zo grapig en slech geakteerd. en er zit vij wel geen verhaal in

avatar van BlueJudaskiss
Is dat de Jodi van de vroegere meidengroep Girl Thing?

undeviljur schreef:

american pie? wat lul je allemaal

avatar van Hoodini
Als je deze film uberhaubt wil vergelijken met American pie dat snap je werkelijk helemaal niks van films. Deze film lijkt in geen enkel opzicht op american pie of welke andere amerikaanse teen movie. Gewoon een goeie britse comedy waar ik erg om gelachen heb.

nou ik vond het een verhaal loos slap filmje maar ieder zijn mening (niet voor niets maar 15 stemmen )

niks mis met je mening
maar je vergelijking met american pie
niks wat je ermee kunt vergelijken namelijk

en het is engelse humor, moet je ook maar van houden :d

teigetje37

slecht.. heel slecht

avatar van Elineloves
Vré-se-lijk!

avatar van notorious_kim
Maar een vrij middelmatig filmpje die bij de grote meerderheid van komedies mag aansluiten. Niets vernieuwends of unieks aan deze film.
Het verhaaltje was een beetje slap en te voorspelbaar. Hier en daar zat er eens een goeie grap in, maar daar bleef het dan ook bij.
De cast was niet helemaal overtuigend, en ik bleef wat op mijn honger zitten.
De verwerking van het beeldmateriaal was basis, maar probeerde ze wat in te kleuren door de tussentitels in cartoonstyle, viel wel mee.
Een keertje bekijken is zeker voldoende voor deze film!

avatar van T-5RRRR
Middelmatige film , ze laten hier en daar steekjes vallen.....echt grappig is ie naar mijn mening gewoon niet.....toch nog 2 voor de moeite en de mooie dames in de verschrikkelijke outfits natuurlijk

Wat een saaie film. Ik had er toch echt wel meer van verwacht. Ik heb hem uit frustratie en hoop toch afgekeken om te kijken of het beter werd, maar helaas...

In Engeland moeten ze niet dit soort films maken. Het is een poging om een grappige amerikaanse tienercomedy neer te zetten, maar dat mislukt totaal.
De dames achter de kassa springen er niet uit voor de grappige momenten, de manager is niet paniekerig en gek genoeg voor zijn rol en het meisje is net niet extreem mooi/sexy genoeg om aan de rol te voldoen (mooie meid, maar niet op de manier waarop dat neer gezet moet worden).
Alleen de hoofdrolspeler past wel in zijn rol, maar is niet over de top genoeg geacteerd voor dit soort films.

avatar van JDSsmetje
Dat het verhaal slecht is, weet je al van op voorhand. Wat ik iets ergerlijker vond was het feit dat de film op bepaalde momenten doet alsof er wel degelijk iets gebeurt is. De humor speelt de belangrijkste rol, en die (of dat?) scoort niet beter dan het verhaal.

avatar van Justinw
Redelijk, ik heb me er dan nog wel mee vermaakt. Het voelt een beetje aan als een Cashback maar dan een B-variant. Stille jongen, die in een bedrijf komt werken.

Het uitgangspunt is goed. Een grote bioscoop met eigennaardige personeelsleden. Dit had wel beter uitgewerkt kunnen worden. Er zitten nog wel wat geslaagde grappen in. Jodi Albert is inderdaad erg mooi. Alleen jammer dat Jack Ryder niet echt overtuigt en niet echt talent heeft. Met wat meer geld en betere acteurs, had dit erg leuk kunnen worden. Nu is het maar matig, maar absoluut niet heel slecht.

avatar van SnakeDoc
Helemaal nog niet zo slecht, en soms valt er zelfs wat te lachen, maar het verhaal is te matig om 90 minuten geboeid te blijven kijken. Daarom wat mij betreft toch een lage score!

avatar van Noodless
Redelijke romantische komedie die het melige verrassend weet te omzeilen. De film biedt een paar leuke en grappige scènes. Het verhaal is aardig en de verschillende plannen om het meisje aan de haak te slaan zijn leuk om te volgen. De striptekeningen die telkens bij de verschillende plannen worden getoond, zijn heel leuk en geven de film iets extra's. 6/10

avatar van Marvinleeaday
Geweldig wat een humor.

Film met een passende titel: luchtig en licht verteerbaar. Als tussendoortje niet slecht dankzij een (overigens beperkt) aantal geslaagde grappige momenten. Het acteerwerk houdt niet over, maar dat mag je van zo’n film eigenlijk ook niet verwachten. Aardig om een keer gezien te hebben.