Théo et Hugo dans le Même Bateau (2016)

Alternatieve titels: Paris 05:59 | Paris 05:59 Théo & Hugo

Frankrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Olivier Ducastel en Jacques Martineau
met Geoffrey Couët, François Nambot en Georges Daaboul

Theo en Hugo ontmoeten elkaar in een seksclub. Hun lichamen verkennen elkaar en vermengen zich in een hartstochtelijke omhelzing. Na de grimmigheid van het verlangen en de opwinding van het eerste moment zijn de twee jonge mannen ontnuchterd. Ze zwerven vervolgens samen door de lege straten van het nachtelijke Parijs en worden geconfronteerd met hun ontluikende liefde.