Evil Never Dies (2003)

Horror / Thriller

geregisseerd door Uli Edel
met Thomas Gibson, Katherine Heigl en Simon Bossell

Mark Ryan (Thomas Gibson) is een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een brute moordenaar. Gaandeweg komt Mark erachter dat de moordenaar onderdeel is van een bizar experiment.

jannickvdb
een goede film vooral het einde is uiterst onverwacht en dat maakt hem zo goed

matig filmpke met niet enorm sterk acteergehalte, en een verhaal dat eigenlijk na een 10tal minuten al een te verwachten afloop krijgt. Al gebeuren er hier en daar nog 'onverwachte dingen' , want 'evil never dies' natuurlijk.

Voor de rest een leuk wegkijkfilmpje, maar dan ook niet meer dan dat. Een 2.5je krijgt ie van mij

avatar van noa1
ik vind het een hele leuke film. hij is niet eng maar hij is wel heel leuk om te zien als je niet zo van horror houd. het acteerwerk vond ik wel goed. er waren soms mooie stuken tussen. ik vind het ook erg jammer dat hij niet op dvd te krijgen is... ik geeft de film een 4