The Sleeping Car (1990)

Horror / Komedie

geregisseerd door Douglas Curtis
met David Naughton, Judie Aronson en Kevin McCarthy

In een oude en verlaten treinwagon wekt de nietsvermoedende Jason McCree de kwaadaardige geest van de dode man van zijn hospita. Deze geest, ook wel The Mister genoemd, blijkt behoorlijk moordlustig te zijn en Jesse besluit om hulp te zoeken bij Vincent Tuttle, die hopelijk de gruwelijke geest van The Mister kan laten verdwijnen.

avatar van brucecampbell
Als je van crappy acteurs houdt, domme dialogen, zwakke special effects en een paar blote tieten ben je hier aan het juiste adres!
Gelukkig neemt de film zich niet al te serieus getuige het einde.

avatar van stephan73
Niet al te goede horrorfilm, met David Naughton (American Werewolf in London) als student. Als dat al niet geloofwaardig is, dan is het hele gegeven van een treincoupé waar het spookt nog minder geloofwaardig.
Maar ondanks dit, zaten er nog genoeg leuke momenten. Naast David Naughton zitten er nog enkele cultfiguren in deze film, zoals Kevin McCarthy (Invasion of the Body Snatchers) en John Carl Beuchler (die effecten deed voor Nightmare on Elmstreet 4).

Ik kan dit niet een voldoende geven, maar toch een dikke 5.