Major Movie Star (2008)

Alternatieve titels: Private Valentine | Private Valentine: Blonde & Dangerous

geregisseerd door Steve Miner
met Jessica Simpson, Vivica A. Fox en Olesya Rulin

Megan Valentine is een sexy filmster die een typisch dom blondje reputatie heeft. Van de één op de andere dag echter raakt ze failliet en verstrikt in een publiek schandaal. In een vlaag van verstandsverbijstering schrijft ze zich in voor het leger, in de hoop dat dit haar leven compleet zal veranderen.

avatar van Rianneke_Dan
Echt een typische Jessica Simpson film! Dus het niveau van de film kwam niet echt als verrassing. Het is allemaal wel aardig, Jessica blijft een leuke vrouw, en ze is mooi om naar te kijken, maar laten we dan maar niet beginnen over haar acteerwerk. Dat was natuurlijk zwaar onder het gemiddelde. Het verhaal was wel te doen, erg zoet natuurlijk maar dat kan ik dan nog wel hebben. Maar die chocola scene was toch echt te erg voor woorden. Nog nooit zo'n belachelijke scene gezien. Al met al was het wel weg te kijken, maar het komt natuurlijk niet boven het gemiddelde uit.

Matige 2*