Major Movie Star (2008)

Alternatieve titels: Private Valentine | Private Valentine: Blonde & Dangerous

geregisseerd door Steve Miner
met Jessica Simpson, Vivica A. Fox en Olesya Rulin

Megan Valentine is een sexy filmster die een typisch dom blondje reputatie heeft. Van de één op de andere dag echter raakt ze failliet en verstrikt in een publiek schandaal. In een vlaag van verstandsverbijstering schrijft ze zich in voor het leger, in de hoop dat dit haar leven compleet zal veranderen.

*San*
Deze film lijkt me wel leuk, maar waarom moet ze nou weer zo op die poster staan??

BlueSword
Megan Parker is een sexy filmster die een typisch dom blondje reputatie heeft.

perfecte rol voor jessica, ze hoeft niet eens meer te acteren.

avatar van mikey
Die steve toch, dit wordt vast een prima film.

avatar van BlueJudaskiss
"Yes sir! But can I pee first?". Lijkt me erg aangenaam dit om naar te kijken. En een comeback van Cheri Oteri Waar ik alleen bang voor ben is dat we zo'n vaderlandslievendstoontje krijgen.

avatar van Martin Van K
uit Focus knack:

Jessica Simpson is naar Koeweit gegaan, om de Amerikaanse soldaten daar een hart onder de riem te steken. Ze liet de rekruten zelfs in avant-première haar nieuwe film Major Movie Star zien. 'De legerleiding was er zo van onder de indruk', vertelde een trotse Simpson achteraf, 'dat ze me gevraagd hebben of ze hem mochten gebruiken tijdens de ondervraging van Iraakse gevangenen'

avatar van Phoebe318
Waarom lijkt mij deze film grappig?

avatar van henkula
patriottistische film, op zich is Jessica wel leuk, maar het komt hier niet uit de verf, haar army outfit ten spijt.

avatar van fritsy
BlueSword schreef:
Megan Parker is een sexy filmster die een typisch dom blondje reputatie heeft.

perfecte rol voor jessica, ze hoeft niet eens meer te acteren.
ik had de Reality soap ook gezien dommer kan haast niet en ze stinkt er bij

Moet zeggen ook al ben ik geen fan van Jessica, dat ik het een leuk zoetsappig verhaal vond. Heerlijk op een onbenullige zondag dat ik ziek in bed lig! Lekker filmpie voor een lekker dagje bedrust!

En inderdaad de voorkant met Jessica slaat nergens op....

jammer dat ze dat erin mee laten spelen
vandeweek misschien maar een kans geven als ik niks te doen heb

*Joly*
Ik wil mijn 98 minuten terug

avatar van hannes64
*Joly* schreef:
Ik wil mijn 98 minuten terug

Ik vond em wel aardig.
Leuk tijdverdrijf als je niets te doen hebt.
Een gemiddelde komedie....ala "private benjamin" maar dan met zeer melige grappen.

*Joly*
hannes64 schreef:

Ik vond em wel aardig.
Leuk tijdverdrijf als je niets te doen hebt.

En dan geef je hem *2.0 ??

avatar van Keane1983
Leuke amusante film. Weinig inhoud en weet presies hoe het verhaal al gaat lopen....But what the hell...de film kijkt lekker weg en is lekker feel-good.
Het acteren is dan wel niet top, de soundtrack wat knullig maar op een of andere manier is dat niet zo heel erg bij deze film...het compenseert weer op andere vlakken.
Van mij een 3.0*
(ik vind dit soort films gewoon leuk )

Dikke 4,5 ster omdat hij door vele anderen te laag wordt gewaardeerd. Leuke benadering van de US Army. Een leuke rol voor Jessica en een zuivere humor die ik van Amerikanen niet meer verwacht. Ik heb veel gelachen en bij één scene wel 5 minuten met een brede grijns zitten kijken (de chocolade party).

Ik kan mij voorstellen dat de liefhebbers van de Simpsons live (die ik nooit heb gezien) een vooroordel hebben. Maar zij speelt subtiel en perfect.

In het genre een topper!

Aardige geheel. Laten we elkaar geen mietje noemen; iedereen weet toch stiekem van te voren al wat je kunt verwachten. Dat krijg je dan ook bij deze film. 2*, voor een keertje.

avatar van hannes64
*Joly* schreef:

En dan geef je hem *2.0 ??

Ja.......ik vind `t genoeg, er zaten genoeg leuke stukjes in om em 2 sterren te geven.
Daarom ook......tijdverdrijf.

avatar van Hoodini
best een leuke film om te zien en jessica is al helemaal niet vervelend om naar kijken!

avatar van Rianneke_Dan
Echt een typische Jessica Simpson film! Dus het niveau van de film kwam niet echt als verrassing. Het is allemaal wel aardig, Jessica blijft een leuke vrouw, en ze is mooi om naar te kijken, maar laten we dan maar niet beginnen over haar acteerwerk. Dat was natuurlijk zwaar onder het gemiddelde. Het verhaal was wel te doen, erg zoet natuurlijk maar dat kan ik dan nog wel hebben. Maar die chocola scene was toch echt te erg voor woorden. Nog nooit zo'n belachelijke scene gezien. Al met al was het wel weg te kijken, maar het komt natuurlijk niet boven het gemiddelde uit.

Matige 2*

gisteren gezien, erg leuke filM, is het kijken waard! erg gelachen!

3 sterre voor haar

film is net zo slecht als de cover

avatar van Betamax
Één advies: NIET KIJKEN!

avatar van robin-donder
Ik ga hem zodirect kijken en vertel dan wat ik ervan vindt.
De meningen zijn verschillend maar mij lijkt deze film best wel leuk ik denk dat het een echte meiden film is!

avatar van robin-donder
Het was wel een leuke film,
Niet erg spannend ofzo maar een opbouwende film.

het is wel echt een MEIDENFILM dus ik raadt hem niet aan voor jongens.

avatar van _Daan_
Betamax schreef:
Één advies: NIET KIJKEN!

Dan ga ik m maar es kijken he

Leuk niemendalletje voor een verlaten zondagmiddag/avond.

Best leuk! Geen hoogstandje, maar kijkt lekker weg als je even niks te doen hebt.

avatar van m1701
Vond em eigenlijk wel aardig
Zaten ook wel grappige stukjes in

alleen jammer dat zij af en toe zo'n vervelend gezicht trekt, alsof ze zo zielige is

Maar heb af en toe flink gelachen. Voor het chocola gedeelte.....
Had er niet zo'n hoge verwachting van, maar toch zeer aangenaam

(Ze hadden de shot bij 1 uur en 25 min moeten gebruiken als poster, die past beter bij de film!)