TV Junkie (2006)

Documentaire

geregisseerd door Michael Cain en Matt Radecki
met Rick Kirkham

Rick Kirkham filmt sinds zijn veertiende elk facet van zijn leven met een video-camera, die zijn beste vriend en vertrouweling wordt. Hij wil doorbreken in de tv-wereld en al snel klimt hij op als correspondent voor de regionale naar de nationale televisie. Zijn leven loopt op rolletjes, zeker ook als hij ook gelukkig trouwt en twee kinderen krijgt. Maar succes kent haar keerzijde. Rick komt in aanraking met drugs en in een rap tempo komt zijn leven in een neerwaartse spiraal terecht. Toch blijft Rick zichzelf met de camera filmen.

avatar van nightbreed
Hmmm klinkt erg interessant.
Dit wil ik denk ik niet missen...

avatar van nightbreed
Indrukwekkend en open video-dagboek van Rick Kirkham.
Wat was die man een leugenachtige klootzak toen hij aan de drugs zat, echt een heel naar mannetje.
Ik snap echt niet hoe die vrouw het zo lang met hem heeft uitgehouden.

Cijfer: 3,5

avatar van Captain Pervert
Aparte film en zeker een zeer interessante kijkervaring. Het is allemaal echt. Je voelt je een beetje een voyeur. De wordt in de tweede helft wat heftiger, het vooral zielig voor die kinderen. Die worden slachtoffer van de situatie, en worden door Kirkham ook behoorlijk gemanipuleerd. Inderdaad een behoorlijke etterbak, maar toch petje af dat hij deze intrigerende blik in zijn fucked up priveleven uitbrengt op DVD.

3 sterren