Il Diavolo a Sette Facce (1971)

Alternatieve titels: The Devil Has Seven Faces | The Devil with Seven Faces | Bloody Mary | Nights of Terror

Italië / Nederland
Drama / Thriller

geregisseerd door Osvaldo Civirani
met Carroll Baker, George Hilton en Stephen Boyd

Doordat ze per abuis voor haar tweelingzus wordt aangezien, wordt Julie Harrison het doelwit van een stel juwelendieven. In een wanhopige poging om bescherming te zoeken schakelt ze twee mannen in, hoewel die, buiten Julie's weten om, ook plannen met haar hebben.

avatar van Poisonthewell
Enige leuke aan deze film is dat ie in Nederland is opgenomen.

avatar van perceived
Pluspuntje dat de film zich in Nederland afspeelt... Dat maakte 't iets minder erg om uit te zitten