Ever Since the World Ended (2001)

Sciencefiction / Drama

geregisseerd door Calum Grant en Joshua Atesh Litle
met Aubrey Ankrum, Christine Cannavo en Chris Chambre

Twaalf jaar geleden vernietigde een virus de bevolking van San Francisco. 186 mensen hebben het overleefd. Twee daarvan interviewen met een oude camera de overlevenden. We zien hoe de mensen leven die overgebleven zijn.

avatar van AGoos
inmiddels overbekend verhaal, waar de makers geen originele vondsten aan hebben weten toe te voegen... vaak ronduit saai, niet erg overtuigende acteurs en het is frustrerend dat je alleen beelden te zien krijgt van binnenshuis en ergens in een weiland of in de bossen. Dit heeft natuurlijk alles met budget te maken, maar het wordt er niet interessanter op... ook de dialogen zijn verre van interessant en wanneer er een interessant onderwerp wordt aangesneden zoals de moord op die ene brandstichter , wordt er niet verder op ingegaan... verder kunt u uw lol op met stereotypes, prekerige moraal ("jullie waren de planeet aan het verkl*ten, en de planeet heeft jullie een handje geholpen").. niet echt de moeite waard...

avatar van Zeriel
Ben het helemaal met Agoos eens.

Alleen is het niet alleen het budget, maar vooral het gebrek aan goede ideeën, wat deze no-budget film parten speelt.

Was net begonnen aan het doorspoelen toen het lijk gevonden werd, maar werd het daar nou spannender van, Nee, niet bepaald.

avatar van keukenzout
Doodsaaie film, er gebeurt niks, verhaallijnen worden niet echt uitgewerkt. Net toen ik hem wilde uitzetten was ie afgelopen.

avatar van je80roen
Ik heb persoonlijk wel iets wat met post-apocalyptische films. Deze geeft wel een goed sfeertje weer. Alleen is hij helaas doodsaai. Gebeurt weinig tot niets in deze film. Maar voor de goed sfeer toch nog 2*

na 5 minuten doorgezapt....steeds hetzelfde: interviews. ongelofelijke oninteressante film.