Drunk Parents (2019)

geregisseerd door Fred Wolf (II)
met Alec Baldwin, Salma Hayek en Joe Manganiello

Frank en Nancy Teagarden zijn een lage upper-class familie met een glanzende, zwarte Range Rover en een smaakvolle Tudor-stijl woning. Met knikkende knieën zetten ze hun dochter af voor haar eerste dag op de universiteit. De twee ouders konden niet trotser zijn. Echter wanneer kort daarna de deurwaarder op de stoep staat lijkt hun rijkdom minder veilig dan gedacht. In een poging hun dochter op de universiteit te kunnen houden besluiten ze een vrijmarkt te organiseren gevolgd door een nacht met veel drank. De volgende ochtend blijken ze een aantal betreurenswaardige beslissingen genomen te hebben.

Vermoeiende trend, al die soort comedies over volwassenen die 'nog 1 keer' het beest uit moeten hangen. Bijna nooit leuk. En ze blijven maar komen.

Vanaf 4 mei in de bioscoop (Dutch FilmWorks)
EDIT 2: release opnieuw uitgesteld, nu verplaatst naar 5 april 2018
Laatste UPDATE: bioscooprelease is definitief komen te vervallen.

avatar van jarno1975
kappeuter schreef:
Vanaf 4 mei in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Volgens mij uitgesteld naar 7 september.
Drunk Parents (2017) | FILMTOTAAL

jarno1975
Klopt. Ons automatisch scriptje had deze wijziging gemist. Bedankt voor de tip!

avatar van schumacher
Wat was dit slecht.

Dat het tot en met onrealistisch is dat kan me nog zo niet schelen maar dat men zo slecht acteerde en dan heb ik het vooral over Salma Hayek, wat was dat een ramp zeg, rete irritant dat die was in deze film, schrijnend, ze haalde de film helemaal naar beneden en is al helemaal niet grappig.

Ook was er weinig komedie aan, een paar keer heel effe haha maar meer ook niet.
Het verhaal is ook maar niks.

Dat Alec Baldwin daaraan mee doet snap ik niet, dat is echt wel een heel goeie acteur, die kan eender wie of wat spelen maar doe aub niet mee in films die erbarmelijk zijn.
Wat is dat toch met al die acteurs die in de ene flutfilm na de andere mee spelen?
Op wat uitzonderingen na (daarmee bedoel ik bv John Wick 3) : Keanu Reeves, Nicolas Cage, Bruce Willis, Al Pacino....... die doen allemaal mee in strontfilms, zijn die dan opeens allemaal blut ofzo?

Soit: deze film hier is helaas niet goed en die 3.6/10 op imdb liegen er deze keer niet om.

Toch een 1.5 voor de poster.

avatar van Noodless
och...viel nog wel mee...het verhaal is één chaotisch verloop en uitwerking, maar het heeft nog wel iets. Het is gelukkig weer niet de zoveelste komische puberfilm vol met seks en poepgrappen of een komedie waar de volwassenen zogezegd nog één keer het beest moeten uithangen. Neen, het verhaal heeft best een originele insteek, maar de uitwerking is zonder meer chaotisch. Echt grappig wilt de film nooit worden, maar er zitten wel een paar leuke scènes en gevatte dialogen in de film. Alec Baldwin en Salma Hayek vond ik niet storend en proberen hun rollen naar het script toe degelijk in te vullen. Maar uiteindelijk biedt de film wel te weinig om van een leuke komedie te spreken. 5/10

Geen idee waar ik naar heb gekeken. Helaas was het dan ook nog niet grappig. Kortom, slecht...