Brutal (2007)

Horror

geregisseerd door Ethan Wiley
met Jeffrey Combs, Sarah Thompson en Michael Berryman

Een jonge hulpsheriff, Zoe Adams (Sarah Thompson), onderzoekt een aantal moorden en bemerkt al snel dat een seriemoordenaar actief is. Terwijl zij en haar baas, sheriff Jimmy Fleck (Jeffrey Combs), de druk voelen van het vinden van de moordenaar, begint hun liefdes affaire uiteen te vallen. Ondertussen begint Zoe samen te werken met de autistische bloedhond trainer, Leroy Calhoun (Michael Berryman), en samen combineren ze de punten tussen de moordenaar en de vreemde aanwijzingen. Met Zoe's inschattingsvermogen en Leroy's verbazingwekkende wiskundige talenten lossen ze uiteindelijk het raadsel op en sporen ze de slimme moordenaar op. Maar, wanneer Zoe ontdekt dat zij het ultieme doel is en een obsessie blijkt voor de moordenaar, is het de vraag of de mentaal gehandicapte Leroy haar kan redden voor het te laat is.

avatar van balosa
ik kan er erg kort over zijn, de plotbeschrijving is spannender en leuker dan de film zelf 1.5*

avatar van ralfsjam
idd Balosa! ik heb hem gekeken, en het leek wel een school opdracht of iets! van die domme mokkels die alleen maar gecast zijn op tieten! en een verhaal van lik mijn....... doe je zelf een plezier en laar deze film liggen! dat ze dit nog op dvd-schijfjes durven te branden zeg. een 1

oja, en die filmposter slaat nergens op, puur een lokkertje! dus pas op!

avatar van fritsy
WARNING: Zonder van je tijd.

Vandernagel
Tja. Ik bekeek de film voordat ik hier ging kijken en ik ben met de vorige posters eens. Zonde van je tijd.

1,5 sterren

avatar van mckiller
aan de poster te zien lijkt ie mij wel goed.
Maar ik ga hem niet huren vanwege de slechte reacties

Reticulated
extreem slecht!
inderdaad zonde van je tijd.

Op een paar leuke momenten na ,een slechte film

avatar van Quentin
Lelijk gedraaid en uitermate saai, viel na een half uur in slaap.

5 minuten toch?

Bagger

avatar van Vascago
ralfsjam schreef:

oja, en die filmposter slaat nergens op, puur een lokkertje! dus pas op!

Ik krijg gelijk zin om te kijken

avatar van Donkerwoud
He wat!? Zei iemand tieten!