• 8.606.004 stemmen

Alternatieve titel: Naked Fist

Oorsprong: Verenigde Staten / Filipijnen

Geregisseerd door: Cirio H. Santiago

Met onder meer: Darby Hinton en Ken Metcalfe

IMDb beoordeling: 5,5 (715)

Releasedatum: 18 maart 1982

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Firecracker

"She'll Blow You Away!"

Susanne Carter is een karate-instructrice uit Los Angeles die op zoek gaat naar haar vermiste zuster in de Filipijnen. Daar ontdekt ze een illegale arena waar gevechten worden gehouden op leven en dood.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Alle Media

avatar van mikey

mikey

Karatebabe legt spontaan het archipel plat!

Let op de scene waarin de dame al knokkend uit de kleren gaat.

avatar van zombie

zombie

Ik verbaas me toch enigszins over de lage score voor deze film. Sinds de vertoning van de trailer tijdens 'de Nacht van de Wansmaak' was ik hier al benieuwd naar en hij stelde niet teleur. Het verhaal is misschien dertien in een dozijn, maar hoe vaak zie je topless karate gevechten?

De soundtrack is ook erg tof al is hij volgens mij afkomstig uit Shogun Assassin. In ieder geval fijn voer voor liefhebbers van Grindhouse Cinema.

avatar van VanRippestein

VanRippestein

Worlds first erotic kung fu classic! Count me in!