Motmalinun Gyerhon (2007)

Zuid-Korea
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Seong-wook Kim en Young-hoon Park
met Seok-jin Ha, Jin Yoo en Soo-mi Kim

Na een parachutesprong waarbij een ongelukje is gebeurd sluiten de arme Eun-ho, en de steenrijke Ki-baek een deal. Tegen betaling en een paar afspraken zal Eun-ho haar mond houden over wat er is gebeurd. Alhoewel beide personen in het begin elkaars bloed wel kunnen drinken, beginnen ze steeds meer voor elkaar te voelen. Het grote probleem in hun relatie zijn beide ouders. De vader van Eun-ho leeft volgens traditionele Koreaanse wijze en is gelukkig met wat hij heeft. De moeder van Ki-baek is totaal het tegenovergestelde, het belangrijkste in haar leven is geld. Toch nodigen Eun-ho en Ki-baek beide partijen uit voor een ontmoeting.