Clash of the Wolves (1925)

Alternatieve titel: Rin Tin Tin De Wolfshond

Avontuur / Western

geregisseerd door Noel M. Smith
met Rin Tin Tin, June Marlowe en Charles Farrell

Een brand in de bergen dwingt een groep wolven de woestijn in te trekken, waar ze al snel de inwoners aanvallen. De leider van deze roedel is Lobo, die half-wolf is. De wolven worden ontdekt tijdens hun jacht op een groep koeien en een troep mannen gaat achter ze aan. Lobo verlaat de groep om de troep mannen te misleiden. Hij raakt gewond en wordt gevonden door een lokale goudzoeker Dave Weston. Hij verzorgt Lobo en de twee worden vrienden.

lowhusky
deze Rin Tin Tin film werd opnieuw gevonden in Zuid-Afrika en werd dus ook zijn bekendste

avatar van Gizzmann
Wat voeg jij toch aparte zeer oude films toe, lowhusky Deze klinkt best interessant, al weten erg oude films mij vaak juist niet optimaal boeien tijdens het kijken.

Klopt de regisseur overigens wel

lowhusky
Klopt niet (heb al correctie-pm gestuurd) en het is niet mijn fout (hoop ik )