The Girl in the Red Velvet Swing (1955)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Richard Fleischer
met Ray Milland, Joan Collins en Farley Granger

Evelyn Nesbit vertoeft veel in nachtclubs en gaat uit met rijke en beroemde (getrouwde) mannen. Op een dag ontmoet zij de rijke, beroemde en getrouwde architect van middelbare leeftijd Sanford White. Ze gaat met hem naar het appartement van haar moeder, die voor een tijdje naar Pittsburgh vertrokken is. Evelyn ontvangt daar Sanford geregeld, totdat ze de jonge, verwende en rijke Harry Thaw ontmoet. Dan keert ook nog haar moeder terug.