Top of the Heap (1972)

1 stem

geregisseerd door Christopher St. John
met Christopher St. John, Paula Kelly en Florence St. Peter

George Lattimer is een agent in Washington DC, die niet geliefd is bij zijn collega's en de mensen in zijn buurt. Hij is geobsedeerd met het idee dat hij promotie kan maken. Maar als die promotie naar een blanke collega gaat, verliest hij zich in een gewelddadige fantasiewereld, waar hij fantaseert over de "Black Panthers", inboorlingen die watermeloenen kapot slaan en een reis naar de maan.

avatar van brucecampbell
Prima film over een politieagent die na het overlijden van zijn moeder verward en totaal gedemotiveerd raakt in zijn huwelijk en werk.
De droomfragmenten tillen de film boven de middelmaat uit.