Night Editor (1946)

Alternatieve titel: The Trespasser

Film noir / Misdaad

geregisseerd door Henry Levin
met William Gargan, Janis Carter en Jeff Donnell

Politieman Tony Cochrane heeft een verhouding met Jill Merrill, geen rekening houdend met zijn liefhebbende vrouw Martha en zoon. Wanneer Tony weer bij Jill op bezoek is, is hij getuige van een moord. Hij kan hiervan op zijn bureau geen melding maken om zijn huwelijk en carrière niet in gevaar te brengen. Tony is radeloos, maar Jill wil alleen plezier.

Een van de minste films uit de Bad Girls Box, de 68 min die de film duurt zijn meer dan lang genoeg

Een morele melodramatische film noir met een alledaagse slappe held, die door eigen toedoen zat opgescheept met een gevaarlijke en sexy meid. Aardige film met dialogen die best te pruimen waren.