2:13 (2009)

Alternatieve titel: Two:Thirteen

Thriller / Horror

geregisseerd door Charles Adelman
met Mark Thompson, Mark Pellegrino en Kevin Pollak

Een agent (Mark Thompson) - met als specialisatie 'profielschetsen' - is net van psychiatrisch verlof teruggekeerd als hij midden in een zaak van een seriemoordenaar terechtkomt. Vechtend om het trauma uit zijn jeugd van zich af te zetten wordt hij geconfronteerd met de weerzinwekkende vleesgeworden merktekens die de moordenaar op de gezichten van zijn slachtoffers achterlaat. Om zijn wegkwijnend gevoel van zelfwaarde de baas te blijven zijn er nog heel wat struikelblokken uit de weg te ruimen...

avatar van 606
ziet er zo vet uit iemand trailer

Net gezien... veel beter dan verwacht!

avatar van barcam
Alle clichés op een hoopje gegooid: agent met drank en psychologische problemen, geschifte seriemoordenaar met masker en slechte jeugd, veel gerook en whisky gedrink, wat hak op de tak ingewikkeld scenario en de uiteindelijke moordenaar zie je al van mijlenver aankomen. Seven voor dummies, te mijden als de pest.

avatar van voomzap
hm... iemand die wel heel makkelijk een 0,5 geeft zie ik.

Ook bekend als Blood Redemption

avatar van Moviestar1979
Voor mij leek dit meer op een aflevering uit CSI, dan op een horrorfilm.
Het verhaal is heel standaard, maar richting het einde blijf je toch nog met wat vraagtekens zitten.

Niet echt een beste in dit genre.

2,0 *