ad

Genre: Drama

Alternatieve titel: Luckytown Blues

Geregisseerd door: Paul Nicholas

Met onder meer: Kirsten Dunst, James Caan en Vincent Kartheiser

IMDb beoordeling: 4,7 (909)

Releasedatum: 4 augustus 2000

Over Luckytown

"Luck always runs out... trust no one."

Lidda en Colonel maken een trip naar Las Vegas. Lidda gaat op zoek naar haar vader - de beroeps-pokerspeler Charlie Doyles- en Colonel droomt van een carriere als gokker. De twee jonge mensen worden verliefd, maar al snel blijkt dat verwachtingen soms niet uitkomen.

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 19360 berichten

Absolute rommel. Dunst en Kartheiser acteren ver onder hun kunnen en het lijkt alsof ze op de set constant ruzie met elkaar hadden. Lastig als je een verliefd wordend stelletje moet spelen. Het hele maffiagedoe is heel erg ongeloofwaardig. In Hollywood lopen waarschijnlijk tig scriptschrijvers werkloos rond, dat uitgerekend deze prut verfilmd wordt heeft waarschijnlijk te maken met de combinatie misdaad en strippers. Maar zelfs ik had met die combinatie iets beters kunnen schrijven.

Op IMDB zegt iemand er zeker van te zijn dat Dunst en Caan dit proberen te vergeten, ik mag hopen dat dat voor alle betrokken geldt.