Stagknight (2007)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Simon Cathcart
met Harry Athwal, Martin Bayfield en Simon Cathcart

Een paar mannen spelen in de donkere mythische engelse bossen een spelletje paintball. Alleen is het hier niet zomaar een spelletje, maar uitgegroeid tot een vervaarlijk oorlogsspel voor de echte stoere mannen. Compleet met middeleeuws aandoende gruwelpartijken en hot babes is dit allang geen spel meer dat alleen door kleine jongetjes in het weekend gepraktizeerd wordt.

avatar van joolstein
Tien weinig sympathieke gasten, gaan om een vrijgezellenweekend te vieren, paintballen in een afgelegen bos. Echter worden ze misleid en doen een ​​lang overleden tempelier-ridder herrijzen. Dat is de opzet van dit onzin script. Daarnaast is de film uiteraard Low-budget en zal daarom op een ander vlak moeten overtuigen. Tja... en dat doet het helaas nergens! Het hoogtepunt van de film was de opening. Er is verder geen overtuigende gore te zien, en vaak ziet je zelfs helemaal niets. Nu zal je denken het is een Komedie dus het moet toch nog wel grappig zijn? Helaas was het niet eens komisch, eerder vervelend en dom. Oké dan blijven de beloofde 'hot babes' nog over. Ha, je raad het natuurlijk al! Hier faalt de film ook in! Toegeven Jocelyn Osorio is erg mooie dame en zelfs de enige die aardig acteert. Maar vrouwelijke naaktheid om de genre-fans dan op zijn minst tegemoet te komen op het basale niveau, was er niet! Wel krijgen we een zinloze scène waar wordt geveinsd dat men seks heeft.De film schiet dan ook op alle fronten te kort!