Trailer Park of Terror (2008)

Horror

geregisseerd door Steven Goldmann
met Nichole Hiltz, Priscilla Barnes en Ryan Carnes

Zes in hun ontwikkeling gestoorde hogeschoolstudenten keren samen met hun begeleider Pastor Lewis (Matthew Del Negro) terug van een mentaliteitstraining in de buitenlucht, hoog in de bergen. Tijdens een snel opkomende storm verongelukt hun busje in de Trucker's Triangle, een desolate plek in the-middle-of-nowhere bekend om zijn onaangename sfeertekening. Ze vinden een schuilplaats voor de nacht in een schijnbaar verlaten trailerpark dat zij aan de kant van de weg vinden. Echter wanneer de zon ondergaat blijkt het geen goed toevluchtsoord te zijn: hier huist Norma (Nichole Hiltz), een moordenares met het lichaam van een slasher die dood en verderf zaait geholpen door haar ondode en bloeddorstige trailer-kroost.

avatar van argus
Hier vindt je de website van de film met 'look and feel' stills en footage.

avatar van Lui
Lui (crew)
wat een aparte poster

crack1
Wat moet men hier van denken,totaal geen idee..!
Juist even trailer gezien, vrees het ergste

Ik heb hem gisteren gekeken geef hem 2.5 sterren

avatar van Carlos Olivera
Vermakelijke horror met een paar echt ranzige scene's. De "zombie's" zagen er eigenlijk wel goed uit en kwamen soms best grappig uit de hoek. Het verhaal, nou ja, is vrij standaard. Typisch horror en een beetje humor, that's it. Vooral de "frituur-scene" was best wel... euhm... crispy.

avatar van dutchtuga
Erg veel zin hierin. Ik ben altijd wel in voor ranzige trailer trash humor ala Rob Zombie .

avatar van xaid
idd aparte posten ,

avatar van Keane1983
super gave, wazige film...

Het begin, begint al lekker en zet al een lekker verhaaltje neer. Wat wel jammer is, is dat het daarna een beetje invalt het verhaal....de vaart is er wat uit...
Tot het moment dat de "saints" op het trailerpark aankomen. Dan wordt het gewoonweg ziek, goor en grof...
Heerlijk weer eens zo een over the top horror te zien.
De special effects waren leuk gedaan, de setting creepy en de soundtrack bevatte heerlijk rock muziek
Van mij een 3.5

avatar van ken1976
Een leuke film die je onderhoudt met veel gore!!!

De film begint met een intro maar als de klas zich heeft gesetteld op het kamp dan begint het slachten!

Ik heb genoten van sommige scene's, ik vond het alleen een beetje jammer dat sommige zombies een beetje te overdreven acteerde. Maar dat haalt niet weg dat het een vermakelijke film blijft!!

De special-effects waren goed, de sfeer was perfect....vooral die frituur scene en die trip scene vond ik persoonlijk wel vermakelijk!

Kortom 3 sterren voor deze gore horror komedie!!!

avatar van Vascago
Geweldige titel. Alleen al om die reden verdiend deze film een kijkbeurt en na wat ik hier allemaal lees heb ik daar helemaal veel zin in

Rare film. Nauwelijks spanning of enge momenten. Genre is ook niet mijn steel. Soms lachwekkend (slecht).

Aardig geslaagde horror comedy.

Zoals bij de meeste van deze films is de aanloop eigenlijk het leukst. Er wordt een goede basis gelegd voor wat stevige horroronzin en er zit genoeg humor in om het eerste stuk zonder saaie poses door te komen. Visueel ook best aardig geschoten.

Eens het horror gedeelte zich dan ook echt aanmeldt wordt het zoals steeds wat minder. In vergelijking met een Mum & Dad (gisteren gezien) gaat het hier allemaal wat verder en toch is het effect nog niet half zo geslaagd.

Het geheel is gewoon niet ziek en twisted genoeg, daarvoor is het wat té belachelijk. Ook de humor verdwijnt een beetje, maar zo goor is het dan ook weer niet dat het daarop alleen echt kan overtuigen. En zo zweeft het tussen vanalles in, vermaakt het des te meer maar weet het nergens te overtuigen.

Enige irritante was het gejengel op die gitaar na verloop van tijd. Grapje dat te lang gerekt werd. Verder geinige film, vermakelijke zooi maar wat slap als er gescoord moet worden. Amerikaanse horror in een notedop.

avatar van Spartaan1986
Vreselijk slecht geacteerd en de eerste drie kwartier vrij saai maar daarna wordt het toch echt een heerlijk horrorfilmpje met genoeg gore momenten en een macaber sfeertje.

avatar van El-royo
Heb hem gisteren gekeken. Naar mijn mening een erg slechte film. Hij wil niet echt loskomen en je zit je maar af te vragen wanneer de film nu echt begint. Afgezien van een paar goede momenten zeer matig!

avatar van otherfool
Where's my meat?!

Toch wel een fijne (komische) horrorfilm, zelfs bovengemiddeld in het genre. Best een leuke premisse in de eerste helft en genoeg gore in de tweede om de avond mee door te komen. Veel leuker dan Zombie Strippers, die andere horror-met-veelzeggende-titel.

3*.

avatar van jeroentjuhhhhh
Eerst helft geeft een goede aanleiding tot wat zinloze gore, dat in de tweede helft genoeg aan bod komt.
Helaas is de gore niet grappig, maar ook niet serieus te nemen, waardoor het eigenlijk voor mij niet helemaal geslaagd was.
Ik heb het allemaal al eens eerder langs zien komen maar dat maakte het niet minder vermakelijk.

Geschikte film om de avond mee te vullen,

Geen uitblinker dit.
In mijn ogen een regelrechte B- film, die af en toe wel vermakelijk is, maar daar blijft het dan ook bij.
Wel grappig hoe die dame die high was vrolijk zat te giebelen terwijl die zombie met de zaag aan 't werk was. Er komt wel meer van dit soort bizarre humor voorbij, maar het kan de film helaas niet redden.
Ik zag het sowieso meer als een komedie dan als horror, echt supersmerig wordt het nergens, en spannend al zeker niet. Bovendien leek het wel of sommige zombies regelrecht uit een stripboekje gestapt waren.

Een 2,5..., vooral door enkele redelijk grappige scenes.

avatar van Lui
Lui (crew)
Al ergens te koop?

avatar van Vascago
Ik had hier toch meer van verwacht.
Het grootste probleem is dat van de 1ste 55 minuten alleen de eerste 15 leuk zijn daarna komt een behoorlijk saai stuk. Daarna gaat het allemaal een stuk beter al vond ik het wel een beetje te donker gefilmd. De sfeer was aardig en er zaten wel een paar leuke kills in, met name de vil en braad scene. Ook zaten er wel een aantal leuke grappen in, maar al met al was het te weinig om het een echt toppertje te maken. Het einde snapte ik ook niet helemaal. Wat was de reden dat Goth girl het mocht overleven?

Ik had de film leuker en beter verwacht dus, maar toch nog een kleine voldoende.

avatar van Boeikens
Matig.

Zowat een genrekopie van Two Thousand Maniacs en 2001 Maniacs maar zekere niet met hetzelfde niuveau en dus zeker niet echt origineel.

Hier en daar wat betere humor en ook een paar mooie gore scènes maar niet voldoende om de film te doen slagen.

avatar van 606
Leuke gore film, met een prima sfeer.
Acteurs zijn behoorlijk op dreef, en effecten zijn goed.
Verhaal is klein maar dat is geen probleem.

3 sterren

avatar van Noodless
Gemiddeld horror-filmpje met een leuk begin dat na een ongeveer een kwartier wat minder wordt. In het tweede gedeelte van de film wordt het terug beter met een paar leuke gore en grappige scènes.
Vaak wel te donker gefilmd. Toch best vermaakt met deze horrorfilm die zwakke en goede momenten voortdurend afwisselt. 6/10

mug13
Geen hoogstaande filmproductie,maar dat maakt het nog niet vervelend om naar te kijken.De meeste films van dit kaliber hebben altijd een magere verhaallijn.Het positieve vind ik toch wel de zombie's een paar gore scenes en de sfeer die in de film rondhangt.Al met al leuk tijdverdrijf.

NightSpirit
Heel eerlijk, ik had ook niks verwacht na de titel en de hoes. En ik heb uiteraard ook niks gekregen! Wat een bizar saaie en slechte film was dit zeg! 2/10

avatar van Naomi Watts
Aangename verrassing na wat lauwe commentaren.

Met het beginsegment wordt de toon van de film gezet. Lekker over the top, op horror gebied zeer solide maar niet pretentieus want daar is het humorgedeelte iets te aanwezig voor. Mijn vriendin keek mij ook aan en zei al: dit is echt wat voor jou he. Zij ziet dat altijd net wat eerder dan mij en besefte later ook dat dit one hell of a ride ging worden.

De introductie van Norma is geweldig. Na vele films met oerlelijke hicks krijgen we Norma in onze schoot geworpen. Een trashy maar mooie porno (c)hick, strakke buik, een flinke voorgevel en een niet onaardig koppie. Op dat moment weet je al dat de film zich totaal niet serieus neemt maar wel erg zelfbewust is. Want dit beginsegment draait dan vooral om Norma.

Na deze geweldige intro gaan we naar de kern van het verhaal. Tuurlijk stranden er weer een groep mensen die als slchtvee moeten gaan dienen voor Norma en haar trailer trash. Norma vind ik vooral een erg sterk karakter omdat Norma een personage is wat tussen attraction en repulsion schommelt. Iets wat ik altijd wel intrigerend vindt. Een erg creepy vibe heeft ze om zich heen en in haar zombified form weet ze met haar fysieke attributen de kijker toch nog te laten schommelen tussen diezelfde attraction en repulsion. Sterk. En ze kan haar tieten gewoon opblazen, handig! .

De horror is dan niet echt nasty maar ook totaal niet iets wat Goldmann probeert te bereiken. De gore is overtuigend maar Goldmann probeert nooit echt twisted over te komen, daar is de uitwerking te tongue in cheek voor. Visueel ook behoorlijk sterk en erg sfeervol. Voor velen vast niet te doen, maar voor mij geen probleem. Het werd weer tijd voor een lekker onzin filmpje en Goldmann heeft mij op mijn wenken bediend.

avatar van Bottleneck
Helemaal niet slecht eigenlijk. Vooral de proloog mag er zijn met Norma; mooie meid en leuk camerawerk als ze haar wreek neemt. Ik moest bij dat trailer park een paar keer denken aan My Name Is Earl en een beetje aan The Devil's Rejects, en beide is uiteraard positief (al is het niet zó goed).

In de tweede helft wordt het iets minder, vooral vanwege het element van jongeren die op de verkeerde plek belanden. Ik had na de intro een wat bizarder of origineler plot verwacht, maar de slachtoffers zijn niet storend en de rednecks zijn gelukkig prima. Verder wat ranzige gore en af en toe is het nog best geinig, al is het allemaal niet hoogdravend. Ruim voldoende dus, trailer trash zal altijd wel een inspiratiebron voor films blijven

avatar van jordandejong
Erg leuk horrorfilmpje met een goede dosis humor.

De eerste 15-20 minuten beginnen erg fijn. Je krijgt een kijkje in het trailer park en al het white trash wat zich er genesteld heeft. Fijn sfeertje ook.

Eenmaal in het heden is het het bekende groepje tieners dat zich op de verkeerde tijd op de verkeerde plek begeeft. Het trailer trash zijn dan inmiddels in zombies veranderd en dat levert een paar hele leuke scene's op. Zo gooien ze er een shit load aan erg leuke quote's uit en is die gast die voortdurend op z'n gitaar staat te rammen en toepasselijke liedjes zingt ook geniaal...

Ook met de gore zit het prima. Vooral de scene waarin een gozer eerst levend gevild wordt en daarna leven gefrituurd wordt is goed gedaan. De special effects van de 'zombies' zag er ook leuk uit..

Trailer Park of Terror weet precies de goede formule te vinden tussen humor en horror.

avatar van housemoviewatch
Trailer park of terror

Ziet erg qua opmaak goed uit. Wel duurd de opbouw veel en veelste lang waardoor ik mijn intresse enigszins verloor.

Het verhaal is opzich wel geinig. Trailer park waar zich een aantal problemen voor doen met een koelbloedige afloop waarna er studenten met een probleem een ongeluk bij het verlaten park ervaren.

De opmaak is prima. De zombies zien er lachen uit. Serieus word het allemaal niet genomen dus Komedie als genre naast horror is bij deze film op zijn plaats.

Acteerwerk is voldoende. Niet heel goed maar ook zeker niet slecht. Het kan er in ieder geval mee door.

Slecht is de film niet aangezien het er toch wel goed uitziet. De opbouw daar in tegen deed erg lang waardoor je van de 91 minuten slechts 30 minuten Actie krijgt te zien. Jammer. Iets eerder en iets langer. Dan had ik de film waarschijnlijk hoger beoordeeld. Ik blijf steken op een 5 ( 2,5*)