• 8.612.651 stemmen

Met onder meer: Julia Benson, Martin Donovan en Anna Galvin

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Right to Die

Haar huid is gruwelijk verbrand en ze ligt in coma maar medisch gezien leeft Abby nog. Haar man Cliff, die het auto ongeluk veroorzaakte dat haar in deze walgelijke toestand bracht, loopt over van schuldgevoelens. Hij is vastbesloten om via de rechtbank toestemming te krijgen haar uit haar lijden te verlossen. Steeds wanneer Abby's hartslag stopt, weten de doktoren haar toch weer te reanimeren. Dan ontdekt Cliff dat iedere keer als Abby's hart stil staat iemand die haar ooit dwarsgezeten heeft afschuwelijk om het leven komt. Hij begint zich af te vragen of het wel verstandig is om Abby's leven te beëindigen....

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Een ouderwets spookverhaal met donkere ruimtes en de voelbare aanwezigheid van een bovennatuurlijke entiteit. Martin Donovan is oké als de huisman die zwaar gestraft wordt als hij zijn vrouw zwaar gewond achterlaat bij een auto-ongeluk. Zij is zwaar verminkt en op sterven na dood, terwijl hij de keuze moet nemen of hij haar leven beëindigt. Of is hier toch meer aan de hand? Voor een film met zo'n voorspelbaar uitgangspunt heeft het lekker veel twists en turns en een paar ongegeneerd ranzige scenes.

avatar van SmackItUp

SmackItUp

MOH Aflevering 20.

Dit is echt weer een uitstekende aflevering in de reeks. Bloederig, een boeiend verhaal en prima acteerwerk. Tevens mogen die 2 dames er zeker wezen. Jeetje, daar ging mijn bloed toch even sneller van stromen. Ja, zeker geslaagde aflevering.

avatar van joolstein

joolstein

Regisseur Robert Schmidt heeft in zijn carrière maar één horror-film gemaakt en dat was Wrong Turn (2003) Die film was acceptabel genrewerk maar het was geenszins de titel meester waardig. En Schmidts eerste bijdrage aan de serie heeft verder ook maar weinig aan originaliteit te bieden om dit te ontkrachten.

De film richt zich op een gruwelijk ongeluk waarbij Abby, de vrouw van Cliff Addison vreselijk onherkenbaar verbrand. De vraag wordt dan; Laat je haar in leven of is het beter om haar te laten sterven. Natuurlijk heeft de vrouw in kwestie natuurlijk ook haar eigen mening hierover. Het eenvoudige verhaal over een driehoeksverhouding tussen Tandarts Cliff (The Dead Zone; Martin Donovan), assistente Trish (Evil Bong; Robin Sydney) en Ira (Julia Benson/Anderson; Stargate) Beide hebben een naaktscène. Waar dan een "wraakzuchtige geest" haar werk doet, was nog best goed. Echter wordt er ook een parabel over de ethiek van euthanasie ingestopt. En die is een stuk minder fijn! Het positieve daarvan was dat we

Corbin Bernsen (ster uit The Dentist) zagen als de plotseling vriend en advocaat. Op gore gebied is er wel het één en ander te beleven waaronder natuurlijk het zwaar verminkte lichaam. Helaas vond ik dit over het algemeen maar middelmatig.

avatar van shrink

shrink

• 2056 stemmen

Weer een heerlijke 'Masters of Horror'. Erg grappig en leuk verhaal met een bijzondere twist. Ook de dames zien er fantastisch uit en voegen daadwerkelijk iets toe aan deze film.