I Figli di Zanna Bianca (1974)

1 stem

Italië
Avontuur / Familie

geregisseerd door Maurizio Pradeaux
met Sal Borgese, Ileana Rigano en Piero

Giorgio, zoon van Paolo, een industrieel, heeft zijn vrouw Luisa verlaten ondanks de geboorte van een dochtertje Loretta. Hij gaat met Greta op vakantie. Paolo is woedend en wil zijn zoon onterven. Ondertussen wordt Loretta ontvoerd en men vraagt één miljoen dollar losgeld voor haar terugkeer. Paolo verzamelt het nodige geld, terwijl Buck, de trouwe hond van de familie, haar moet proberen op te sporen. Hij vindt spoedig Loretta in een verlaten chalet en tracht haar thuis te brengen. Alberto Bollati, een enthousiaste journalist die zijn eerste pluimen wil verdienen, is echter ook op het spoor van Loretta, met het resultaat dat hij gearresteerd wordt en onder verdenking wordt vastgehouden. Maar wie heeft Loretta werkelijk ontvoerd?