• 8.222.800 stemmen

Horror / Thriller | 90 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Harry Basil

Met onder meer: Armand Assante, Elizabeth Ann Bennett en Robert Floyd

IMDb beoordeling: 4,2 (278)

Over Soul's Midnight

"They've waited centuries for you to arrive"

In de 12e eeuw vernietigt Saint George, 's werelds eerste echte vampier "The Dragon". Het beest staat voor het ultieme kwaad in zijn meest afgrijselijkste vorm. Als de tijd verstrijkt raakt deze legende uiteindelijk in de vergetelheid. Charles, een afstammeling van Saint George, en zijn hoogzwangere vrouw Alicia zijn op reis en overnachten in een Hotel. De excentrieke eigenaar Simon nodigt ze uit te blijven voor het "Saint George Festival". Hun verblijf verandert in een nachtmerrie als blijkt dat hun ongeboren kind over het juiste bloed beschikt om de ooit verdwenen en de op wraak beluste Dragon te doen herrijzen.

image

avatar van Justice4All

Justice4All

Armand Assante is back zo te zien. Vind hem best OK spelen. Maar horror. Heb hem nooit of zelden in een horror gezien.

avatar van rtopma

rtopma

top film zeker een aanrader

avatar van Jigzoz

Jigzoz

Nogal een zwakke film. Ik snap niet waarom deze film een gemiddelde van vier sterren haalt. Het verhaal is flinterdun, de sfeer (die nogal belangrijk is in een vampierenfilm) ontbreekt, de rollen zijn overdreven en bovendien worden ze matig gespeeld. Niet vreemd dat IMDb een veel lagere score geeft.

Ik ga voor 1,5 sterren.

avatar van kakstoel

kakstoel

rtopma schreef:

top film zeker een aanrader

ik denk dat jij alle film wel top vind want je geeft ze allemaal een 5 of een 4,5

avatar van PlazaEric

PlazaEric

Ik heb nog nooit zo'n beroerde film gezien. Slecht verhaal, maar zeker nog slechter gespeeld, mijn dochter van 14 kan beter acteren.

0,5 omdat ik niet lager kan geven.

avatar van flyer

flyer

Jigzoz schreef:

Ik ga voor 1,5 sterren.

Hier hoef ik alleen aan toe te voegen dat ik de film een0.5 ster waard vind

avatar van zjandannybob

zjandannybob

ik vond deze film niet echt beroerd.. kan niet zegge dat hij geweldig was maar 0,5 ster is te weinig voor deze film. er kome wat grappige stukken in voor, wat er gewoon geniaal uitziet. verder is het verhaal inderdaad best slap.

maar als je deze film hebt ligge en toch niks te doen hebt is hij goed te kijken.

avatar van Noodless

Noodless

Degelijk begin waarbij vooral opvalt als de vampieren er echt gaan aan beginnen...het dan net slapper begint te worden. 4/10

avatar van kirk douglas

kirk douglas

Normaal kijk ik graag films met Armand Assante jammer genoeg blijkt hij de enige in de cast die goed acteerd, de meeste acteurs zijn erg irritant.

de set is veel te overbelicht om een sfeer te scheppen.

daarom toch maar 1,5.

avatar van kirk douglas

kirk douglas

na herziening toch maar een puntje erbij

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

tja, wat voor score geef je deze film nou. Naar mijn mening zijn er veel pluspunten satansaanbidding, ritueel offer, vampieren (leuke combi) maar ook veel minpunten belachelijke scene zoals met de caretaker van het huis, het rubberen monster op het eind, armand assante

Ik vind Assante echt te lelijk voor woorden, en zijn acteerwerk vind ik niet noemenswaardig, dus ik had graag een aantrekkelijkere acteur gezien in deze rol.

Ik zou deze film helemaal top vinden als er een remake van kwam met betere acteurs en geen 'komische noot' of belachelijke scenes als die ik eerder noemde.

Helaas een leuk idee, maar minder leuk uitgewerkt, en daardoor maar 2*.