• 10.511 nieuwsartikelen
  • 8.960.886 stemmen

Maciste nella Valle dei Re (1960)

Actie / Drama | 89 minuten

Genre: Actie / Drama

Alternatieve titels: Le Géant de la Vallée des Rois / Maciste the Mighty / Son of Samson

Oorsprong: Italië / Frankrijk / Joegoslavië

Geregisseerd door: Carlo Campogalliani

Met onder meer: Mark Forest, Chelo Alonso en Ignazio Dolce

IMDb beoordeling: 5,2 (297)

Gesproken taal: Italiaans

Plot Maciste nella Valle dei Re

"It's beyond belief!"

Maciste, de gespierde zoon van de legendarische Samson, probeert de kwaadaardige Egyptische koningin te stoppen met het terroriseren van haar onderdanen. Met zijn enorme krachten weet hij de troepen van de koningin te verslaan. Hierdoor, en het feit dat Maciste niet op haar avances ingaat, besluit de koningin hem in een kerker op te sluiten. Weet Maciste te ontsnappen en met de overige gevangenen het regime van de Egyptische koningin omver te werpen?

logo tmdbimage

avatar van blackwolves

blackwolves

kan ik niet beter zeggen dwaze film neen heb stukken betere films gezien over deze legendarische karchtpatser uit de outheit de en maakt het er nog bij this engels gesproken terwijl de meeste van deze film italian zijn maakt het nog stommer en vele dingen zijn gewoon stom natuurlijk deze films zijn nooit geloofwaardig maar deze ligt er iets te dik op wel te dik op een vecht metzijn blote handen dood hij de leeuw tegen amper 100 man kan hij niet verslaan en geeft hij zich over. neen sorry kon mij echt niet bekoren