• 8.260.451 stemmen

Bury Me Dead (1947)

Film noir / Mystery | 68 minuten

Genre: Film noir / Mystery

Alternatieve titels: Death by Proxy / The Feuding Sisters / Bury Me / Back Home from the Dead

Geregisseerd door: Bernard Vorhaus

Met onder meer: Cathy O'Donnell, June Lockhart en Hugh Beaumont

IMDb beoordeling: 6,0 (287)

Plot Bury Me Dead

"SOMEONE...SOMEHOW...WANTS HER KILLED"

Wanneer een jonge vrouw Barbara Carlin (June Lockhart) op haar eigen begrafenis verschijnt -- of wat haar begrafenis zou moeten zijn --, probeert ze uit te zoeken wie het geheimzinnige meisje is dat in haar naam wordt begraven. De verdenking valt vervolgens op haar echtgenoot Rod Carlin (Mark Daniels) en haar nymfomane zuster Rusty (Cathy O'Donnell) die een geheime relatie met elkaar onderhouden. Met de hulp van een bevriende advocaat Michael Dunn (Hugh Beaumont) probeert ze achter de identiteit van degene te komen die haar dood gepland had.

image

Barbara Carlin