Kickin It Old Skool (2007)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Harvey Glazer
met Jamie Kennedy, Miguel A. Núñez Jr. en Maria Menounos

Justin is in de jaren '80 een jonge tiener en breakdancer die tijdens een talentenjacht een ongeluk krijgt en in een coma belandt. Nu, 20 jaar later, ontwaakt hij en moet zien om te gaan met alle veranderingen die de wereld heeft ondergaan. Maar toch is hij vastbesloten zijn breakdance-carrière voort te zetten.

avatar van fritsy
3 stemmen 3,5*

IMDb: 4.3/10 (846 votes) daar dus nog net geen 2,5* na 846 stemmen.

ik w8 nog ff met - D.........

heb erg gelachen om deze film, maar vond em wel erg voorspelbaar.leuk voor de saaie zondag.

2.5

avatar van stan
Ik moet zeggen dat het wel een leuke film is, het is helemaal niks bijzonders en eigenlijk slaat de hele finale helemaal nergens op maar alsnog is deze film erg leuk en heb een aantal keer erg moeten lachen

Deze quote vond ik ook zo leuk

Jen: Justin has more balls then you'll ever have
kip: What. Like 3?

Leuk maar neit heel boeiend een kleine 3*

Vond er echt heel erg weinig aan.

Misschien leuk voor mensen die breakdancen interesseert, maar als komedie niet heel erg sterk. Casting kon mij niet echt overtuigen. 2*

avatar van Rosiel
tweede rangs film viel in slaap.

Just make a better movie...

avatar van Rosenrot
Deze film is alleen leuk als je klote zat of knetter stoned bent want hij is erg slecht. Mega domme grappen die je van mijlen ziet aankomen en dat kindse gedoe van justin irriteert wel heel erg.

avatar van IcU
IcU
Ik vond dit zeker geen onaardige film. Er zaten grappige grappen tussen, maar wel allemaal van het poep, plas en seks gehalte. Maarja, ik heb me vermaakt. 3*

Raffael77
Best geinig filmpje. Moest wel een paar keer erg lachen omdat het zo dom was. Wel eengoede Soundtrack:

Herbie Handcock - Rockit
Roxanne Shanté - Go On Girl
Big Daddy Kane - Let It Roll
West Street Mob - Break Dancin' Electric Boogie

Sommige dissen hier de film te erg en zie in hun stemgedrag dat ze slechte cijfers geven aan toch wel goede films.

Zeer saaie, niets zeggende film. De grappen zijn te flauw en vaak ook veel te overdreven om leuk te zijn,

avatar van Ajax&Litmanen1
Erg leuke film. De personages zijn symphatiek, er zitten een paar leuke grappen in en het vleugje drama past er goed bij. Daarbij is de vrouwelijke hoofdrolspeelster een plaatje zo mooi
3,5 *

avatar van Riddick
Aardige film met wat leuke grappen.. Maar ik irriteerde me enorm aan de hoofdrol speler. Hij bleef dom, en sprak als een 3 jarige. Terwijl hij voor de coma veel 'stoerder' was.. Verder mooi muziek. 2,5*

ergerde mij ook aan het hoorfdpersonage dat te kinds bleef. af en toe wel grappig. de finale vont ik dan ook niet er goed. 2.5*

in malibu most wanted was hij ook geniaal
en dat kinds gedrag is dat zo raar?
hij gaat als kind in coma, leert verder helemaal niks, moet hij na 20 jaar dan geestelijk ook als volwassenen ontwaken

maargoed, ik vond het wel een leuke film
idd wat domme grappen maar heb erom kunnen lachen

avatar van missl
Kip en de crew van Justin (niet Justin zelf) maken deze film nog enigzins te bekijken voor de rest is het flauw, flauwer, flauwst.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Kickin' Kennedy.

Rosenbaum en de uitstekende soundtrack maken deze melige komedie nog enigszins dragelijk. Sommige grapjes zijn leuk, maar de meeste niet. Kennedy zelf bakt er weinig van.

Doorsnee.

Raffael77 schreef:

Herbie Handcock - Rockit
Roxanne Shanté - Go On Girl
Big Daddy Kane - Let It Roll
West Street Mob - Break Dancin' Electric Boogie

Ik ga de film niet 'dissen' maar deze vond ik ook gewoon heel erg slecht. soms moest ik lachen vanwege het feit dat het zo slecht was. En het is trouwens Big Daddy Kane - Set it off;).

avatar van MrHorror
wat was dit toch een heerlijk slechte, foute komedie

brujeria
uiterst slecht maar best leuk om op een loze doordeweekse avond met een half oog naar te kijken.

geen sterren, t was meer een levende poster ofzo, t bewoog en dat was genoeg.

avatar van thunderball
Deze gisteren bekeken.

Ongeloofelijk flauwe, kinderachtige, mallotige, gestoorde, melige comedy......kortom:

ik heb mij een paar keer suf gelachen!

Kennedy exelleert als kinderlijke net na twintig jaar uit coma ontwaakte dertiger, waarbij moet gezegd worden dat zijn kameraden waarschijnlijk nog idioter zijn als hijzelf (en die hebben geen coma excuus).

Verder was het leuk om constant allerlei inmiddels al lang vergeten jaren' 80 nummers te horen.

Minpuntje is dat de finale wel wat vlotter had gekund.

Beslist geen film voor zuurpruimen en andere zeurpieten.

Een dikke zeven, ofwel 3,5 ster.

avatar van TheDenMan
Omg, dit is by far de meest slechte film die ik ooit heb gezien!

avatar van Tiany
Samen met mijn tiener kleindochter gekeken, hebben goed gelachen, het einde kon wat indrukwekkender en vlotter.

avatar van Timothyvdmeer
zal me er toch een aan wagen. Zal wel wat op Malibu's most Wanted lijken.
Die was ook wel te pruimen. Je moet er alleen vanuit gaan dat het A. melig is en B. flauw.

avatar van DragQueen
Niet echt bijzonder. Het verhaaltje stelt weinig voor, en de uitvoering is voorspelbaar. Toch kent de film enkele hilarische momenten. Verder is deze komedie onder de middelmaat. 2 Sterren.

avatar van Timothyvdmeer
nee bijzonder matig. Film was ook te traag en niet grappig genoeg.