Çilgin Dersane (2007)

Alternatieve titel: Cool School

Turkije

geregisseerd door Faruk Aksoy
met Mehmet Aslan, Yagmur Atacan en Tugba Ünsal

Een maand bijles in een vakantiedorp in Antalya! Met deze promotieactie wil meester Hadi zijn financieel noodlijdende bijlesinstituut redden van de definitieve ondergang. De actie wordt een groot succes: het aantal aanmeldingen is enorm. Maar bijles? Dat is niet waar het om draait voor de jongelui die zich hebben aangemeld voor de begeerde studieplekken; vakantie en feesten! Dat is het motto.

Ersial
Vanaf 29 maart te zien in Pathé Kuip tevens in ArenA.

24ayar
wel leuk geprobeerd maar...
blijft goedkoop en voorspelbaar
had wel meer verwacht maar ja...
een 2,0+ 100 min (zonde hoor van m`n tijd)

Ersial
Inderdaad, te voorspelbaar. Vond m 3 keer niks.. Verveel me de tering, vooral om de 3 (domme) blondjes die NIET konden acteren..

zon zee strand lekkere wijven, goedkoop opgezet slecht geacteerd geen verhaal, had hem beter verwacht.

De enige redene om naar deze film te kijken, juist ja de lekkere wijven.

Ze zijn bezich met een 2 de deel, zal wel nog slechter worden met nog meer lekkere wijven.

avatar van darkjaap
kut film
0,5 *

avatar van T37king
tjaa.. niet veel over te zeggen.

TOPFILM 5 sterren !!