Succubus: Hell Bent (2007)

Thriller

geregisseerd door Kim Bass
met Gary Busey, David Keith en Lorenzo Lamas

Een rijke, rokkenjagende student keert terug in Los Angeles van vakantie in Cacun waar blijkt dat een meisje, waar hij een onenightstand mee heeft gehad, hem is achtervolgd. Al snel blijkt dat dit geen gewone stalker is. Ze is eigenlijk een bloeddorstige, gevallen engel die mensen uit zijn omgeving begint te vermoorden. Wanneer hij als verdachte wordt aangemerkt, kan hij niet anders dan zich tot een mysterieuze vreemde wenden voor hulp.

avatar van medansavamhel
De film lijkt zichzelf veel te serieus nemen. Er zit nauwelijks spanning in de film. De special effects vallen overigens wel enigszins mee (aangezien de poster een goedkope film suggereerd).

Echter, erger dan de dinosaurus-kreten die van de succubus komen kan bijna niet. Vreselijk als dergelijke sounds worden gebruikt.Het conflict aan het einde was ook vreselijk.