Mr. Fix It (2006)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Darin Ferriola
met David Boreanaz, Alana De La Garza en Paul Sorvino

Lance Valenteen heeft zichzelf uitgeroepen tot "Mr. Fix It" en belooft elke moeizame of verbroken relatie via zijn betrouwbare methode te kunnen herstellen. Lance tracht daarbij te ontdekken om welke reden de betreffende vrouw bij haar man wegliep en behandelt haar vervolgens op dezelfde wijze, maar dan nog een graadje erger. Al snel zien de vrouwen dan in, dat hun ex-partner zo gek nog niet was.

saai

1.5 ster voor de onverwachte plotwending op het eind en de mooie meiden

avatar van Ninto
Ach, ik heb wat tijd gedood en zo slecht was het allemaal niet... alhoewel... ach, verwacht er gewoon niet teveel van.

Alana de la Garza is zo fineee btw!

avatar van Ninto
Overigens kun je beter My Best Friend's Girl kijken. In principe precies hetzelfde verhaal, maar dan veel beter uitgewerkt met echte lach momenten erbij.