• 11.463 nieuwsartikelen

Alternatieve titels: Murder, Take One / 박수칠 때 떠나라

Oorsprong: Zuid-Korea

Geregisseerd door: Jin Jang

Met onder meer: Seung-Won Cha, Shin Ha-kyun en Jang Young-nam

IMDb beoordeling: 6,2 (500)

Gesproken taal: Koreaans

Plot Baksu-chiltae Deonara

"Light, camera, murder!"

Een vrouw wordt dood gevonden in een hotelkamer. Het gehele politie-onderzoek wordt vastgelegd op tv-camera's, zodat het hele land de ontwikkelingen op een televisieprogramma kan volgen.

logo tmdbimage

Chief Yoon

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2094 stemmen

Inmiddels een paar films gezien van Jin Jang maar ook deze weet me niet helemaal te bekoren. De opening is mooi (geschoten) en luidt een moord-mysterie in met een paar wendingen, maar de ontwikkelingen blijven in eenzelfde gezapig tempo tot aan het einde voortduren. De licht-kritische ondertoon wat betreft de media doet daar niets aan af. Tot op zekere hoogte is het wel boeiend maar mij net iets te eentonig.