Gray Matters (2006)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sue Kramer
met Heather Graham, Thomas Cavanagh en Bridget Moynahan

Gray en haar broer Sam zijn van kind af aan onafscheidelijk en delen als volwassenen een appartement. Beiden hebben de ware nog niet gevonden en zij worden regelmatig voor een stel aangezien. Als Gray in het park een willekeurige jongedame uitkiest en met haar broer laat kennismaken, is het tussen die twee meteen raak. Maar het grote probleem is dat ook Gray tedere gevoelens voor haar aanstaande schoonzuster gaat voelen.

avatar van ILDIB
Ik had het moeten weten. Rtl8. Wat een ongelooflijk slechte en ongeloofwaardig nephippe film. Acteren en dialogen van t onderste niveau. Bleghh. Tis dat de dames er leuk en schattig uit zien, want anders was ie echt afgegaan. De rol van Graham als sukkelaar was te droevig voor woorden, cliche na cliche erbij, en gruwelijk slechte grappen.

avatar van erpunited
De film was niet goed alleen had me uitstekend vermaakt. Natuurlijk super voorspellend maar lekker onderuit gezakt op de bank, nergens aan denkend komt deze goed tot zijn recht.

avatar van from7to9
Rustig, relaxerend filmpje, maar had er wel wat meer van verwacht

avatar van klini-oma
Klein zesje voor deze film. Het is gewoon een leuke luchtige film.
Zelf had ik de broer en zus niet als zodanig samen gecast, omdat ik de chemie tussen de 2 niet echt als een broer-zus relatie vond overkomen.
Er klopte gewoon ook een paar kleine dingetjes niet aan de film maar daaraan voorbij gaand heb ik toch wel een paar keer even gelachen.

avatar van clubsport
niet erg goed maar ook niet echt slecht , het enige echt slechte vond ik de ontmoeting in het park met die honden , tussen die scene en de huwelijksaankondiging ging het verhaal wel effe heel erg snel en weinig geloofwaardig .

avatar van Noodless
ach...best een warme, luchtige film met een charmante cast. Soms valt er wat te lachen en het wordt allemaal heel speels gebracht. Heather Graham speelt haar rol gewoon goed. Heb me zeker niet verveeld. 6/10