• 8.606.026 stemmen

Genre: Horror

Oorsprong: Zuid-Afrika

Geregisseerd door: Francis Schaeffer

Met onder meer: Wayne Crawford, Kay Lenz en June Chadwick

IMDb beoordeling: 4,1 (499)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Head Hunter

"Black Magic. Pure Terror."

Sommigen noemen het een oude vloek, sommigen het absolute kwaad. In het hart van Afrika vindt een reeks van gruwelijke moorden plaats. Ze zijn zo afschuwelijk dat zelfs doorgewinterde agenten van moordzaken het nauwelijks kunnen aanzien. Bovendien staan de met bloed geschreven woorden "Ik heb dorst" op de muur van de slachtoffers. Op een van de locaties introduceert een ceremonieel sjamaan zich en verklaart dat de koppensneller, een gevaarlijk wezen met enorme kracht, deze lugubere daden verricht. Nu is het de taak van de politie om al het mogelijke te doen om deze duivelse en gemene moordenaar te vinden.

image

Detective #2

Store Clerk

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Aardige, maar niet al te bijzondere horrorfilm die enkel te pruimen is als je van dit soort pulp uit de jaren 80 houdt. Deze film bevat spijtig genoeg te weinig gore, wat sommige van zijn tijdgenoten wel hebben. Aardige wegkijker, maar meer ook niet.

avatar van Noodless

Noodless

Wat een verschrikking !

Chaotisch verhaal met belachelijke horrorelementen dat een ware lijdensweg is geworden om de film volledig uit te kijken. Totaal geen positief punt te vermelden. Voor mij een dikke nul !