Il Mio Corpo per un Poker (1968)

Alternatieve titel: The Belle Starr Story

Italië
Western

geregisseerd door Piero Cristofani en Lina Wertmüller
met Elsa Martinelli, Robert Woods en George Eastman

Vanaf haar jeugd is Belle Starr door mannen mishandelt en als grofvuil behandelt. Maar nu is haar tijd van wraak gekomen en kan zij alle mannen de baas. Er is maar één man in wie zij haar gelijke treft en dat is Larry Blackie, met wie Belle een knipperlicht-relatie heeft. Maar dan raken ze beide betrokken bij een overval en moeten zij gescheiden wegen gaan. Zullen zij elkaar ooit weerzien?

Hoewel ik het niemand kan aanraden, is deze film hier legaal te dl. Wat mij betreft tijdverspilling, maar je weet nooit welke fanaten toch de moeite willen nemen om dit gedrocht te zien. Het verhaal valt nog wel mee, maar vooral het acteerwerk is om te huilen.

Deze film is ongeveer net zo goed als de korte beschrijving hier boven, die barst van de fouten.

avatar van Dogie_Hogan
Afbeelding is een uit verband getrokken Amerikaanse VHS cover.
Italiaanse poster: Italian poster for Il mio corpo per un poker - movieposterdb.com

PS
Western staat integraal op Youtube met Engelse dub.

avatar van Dogie_Hogan
Dogie_Hogan schreef:
Afbeelding is een uit verband getrokken Amerikaanse VHS cover.
Inmiddels aangepast.