Full-Court Miracle (2003)

Familie / Drama

geregisseerd door Stuart Gillard
met Alex D. Linz, Richard T. Jones en R.H. Thomson

Een Afro-Amerikaanse sterspeler in basketbal, moet na een ongeluk stoppen als hij niet meer goed kan functioneren met zijn knie. Basketbal is zijn leven, dus hij besluit een coach te worden voor een basketbalteam.

avatar van matthijs_013
Standaardfilm die zó voorspelbaar was, dat ik mijn interesse al na een paar minuten verloor. Echter, ik heb de film wel afgekeken. De acteurs waren trouwens ook slecht. Linz is nogal irritant.

avatar van Capo Regime
zeer slechtebasketbal film, met zeer slechte acteurs. misschien valt hij beter in de smaak bij mensen die jonger zijn. ik vond het toch knap dat ze in de kleine categorie van basketbal films toch een slechte prestatie hebben neer kunnen zetten.

avatar van ane19
Deze films ging wel,, geef er een 3* voor,, die julia(cassie steel) acteert beter bij degrassie dan bij deze film

avatar van tommykonijn
Vermakelijke Dramafilm van Alex D Linz, De rest deed het ook redelijk Goed acteren alleen wist de Film me niet altijd te boeien dus dat is een minpuntje maar verder is hij wel Vermakelijk.