ad

Geregisseerd door: Scott Caan

Met onder meer: Giovani Ribisi, Don Cheadle, Lynn Collins

Releasedatum: 11 september 2006

Over The Dog Problem

"Eat. Sleep. Therapy. Repeat."

Solo had het vroeger allemaal: succes, faam en geld. Sinds hij echter aan de drugs is en hij in therapie is is hij gans z'n vermogen kwijt. Z'n psychiater raadt hem aan een puppy te kopen, waardoor Solo zichzelf kan herontdekken.

avatar van fritsy

fritsy

IMDb: 7.2/10 (230 votes)

avatar van yabadoop

yabadoop

superlachfilm. gewoon gaan zitten en genieten. Heerlijk onbezonnen.

avatar van bartje30

bartje30

Lekkere film om niet bij na te denken. Geweldig spel van Ribisi.

Je moet wel van dit soort (vreemde) humor houden anders zal de film erg tegenvallen, ik houd er in ieder geval wel van.

avatar van zjandannybob

zjandannybob

heh hoe kan dit, ik heb de film net met wat vriende zitte kijken.. echt weer een avond verpest door deze film. kan totaal geen humor genoemt worde is gewoon een simpele familie film ofsow. Zitten maximaal 2 grappige stukjes in, maar die passen er ook niet echt bij...

1.5* erg teleurstellende film

avatar van LosseFlodder

LosseFlodder

is idd niet echt een film om met vrienden te kijken, eerder met je vriendin ofzo.

In het begin heb ik hem bijna afgezet, want hij maakt niet echt nieuwsgierig, maar als je even blijft kijken is hij best onderhoudend.

lekker simpele film. Als je in de juiste mood bent niet slecht.

avatar van Everlast

Everlast

Aardige film. Had er gezien de hoge beoordeling hier een hoge verwachting van. Daaom viel ie mij wellicht enigzins tegen. Zaten zeker leuke stukjes tussen maar was het voor mij niet helemaal.

avatar van jorissimo

jorissimo

Familiefilm? Hmm, ik denk dat je dan toch bij de verkeerde film zit. Ik keek hem alleen. Wist vooraf niet wat ik kon verwachten. Daardoor duurde het even tot ik er een beetje in zat. Al met al wel een vermakelijke film. Alhoewel het wel je soort humor moet zijn.