Fatal Desire (2006)

Alternatieve titel: Fatal Error

geregisseerd door Ralph Hemecker
met Anne Heche, Eric Roberts en John Awoods

Joe, een voormalige politieman van in de veertig, begint een relatie via internet met de twintigjarige Tonya. De situatie loopt volledig uit de hand als Tonya Joe opzoekt om hem te verleiden en vertelt dat ze getrouwd is.

Zag de film gisteravond al zappend bij toeval voorbij komen, en bleef hangen toen ik de kop van Eric Roberts in beeld kreeg. Als iets heel erg goed is, dan blijft je dat bij, en datzelfde geldt voor als iets heel erg slecht is. Ik vroeg me af of het mogelijk was 'Rought Flight', waarin Roberts de hoofdrol speelt, qua wanprestatie te overtreffen en ik kan u zeggen dat het met deze film bijna gelukt is..
Genomineerd voor de Flop 10

Ik bedoel natuurlijk 'Rough Air'

cenobite
Heb gekeken omdat Anne Heche erin meespeelt...en vraag me nu echt af wat haar in godsnaam bezielde. Wat een prul van een film zeg.

Merel_*
Vreselijk slechte film, kan 't niet anders zeggen..

Eric Roberts speelt behoorlijk in deze film. In deze film toont hij dat hij wel degelijk kan acteren. Hij wordt echter weg gespeeld door Heche. Niemand kan een ongeschoolde, lage klassen en manipulatieve slet beter spelen dan Anne Heche. Glenn Close in Fatal Attraction was kinderspel vergeleken bij deze prestatie van Heche.

Het waargebeurde verhaal heeft weinig om het lijf, en is tot aan het geweldige slot niet bijster bijzonder. Twee mindere acteurs hadden hier een puinzooi van gemaakt, deze twee maken er echter een meer dan doorsnee tv-film van....