• 11.275 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Mary Lambert

Met onder meer: Susan Ward, Lori Heuring en Matthew Settle

Gesproken taal: Engels en Frans

Plot The In Crowd

"What would you do to get in?"

Voor Adrien gaat een hele nieuwe wereld open wanneer zij ingehuurd wordt door een exclusieve country club en bevriend raakt met Brittany, de charismatische leidster van een groepje rijke studentes. Wanneer tennisprof Matt Curtis interesse krijgt in Adrien, komen de minder aangename kantjes van Brittany aan de oppervlakte.

avatar van Sparkle

Sparkle

Het duurde een uur eer ik iets begreep waar de film om ging, en als je dat eenmaal doorhebt, kun je zo raden hoe hij gaat eindigen. De hoes zei "een film in de genre van Wild Things en Cruel Intentions" maar dat gaat dus enkel op voor deze punten: een kreng, stijlvolle mensen en een lesbische scene. Goed geprobeerd, hopeloos gefaald.

avatar van ThaNick

ThaNick

Sparkle schreef:

Inderdaad, ik had hetzelfde .. maar ik vond de film zelf best vermakend vooral Susan Ward

avatar van Mike Lopez

Mike Lopez

heb op cinenova gekeken. Ik vond mooie film maar wel erg verdacht op wild things. redelijk geacteerd. een 3,5(***1/2)

avatar van MarkFish

MarkFish

Susan Ward was heerlijk. Best vermakelijk filmpje, maar goed is het niet. De acteerprestaties, vooral van die blonde (Heuring), waren zwak en het verhaal is op het laatst te vergezocht en te makkelijk uitgewerkt. Maar ach, t was wel aardig.

avatar van Tun-89

Tun-89

zeer vermakelijk filmpje vind ik dit.

Mischien niet top-niveau maar Susan Ward

deed het prima.

Mag van mij wel weer een keer op TV komen.

avatar van pink_roosje

pink_roosje

aardig filmpie om eens te kijken. 3*

avatar van .Marjo.

.Marjo.

Tun-89 schreef:

zeer vermakelijk filmpje vind ik dit.

Mischien niet top-niveau maar Susan Ward

deed het prima.

Mag van mij wel weer een keer op TV komen.

gisteravond op tv geweest vond het wel een vermakelijke film, gewoon redelijk

avatar van stratmans

stratmans

goede thriller met schoon volk