The Triangle (2001)

Alternatieve titel: Triangle

Thriller

geregisseerd door Lewis Teague
met Luke Perry, Dan Cortese en Olivia d'Abo

Drie vrienden Stu, Tommy en Gus gaan op hun jaarlijkse trip vissen. Ze charteren een boot en varen de zee op. Tijdens het vissen drijven ze ongemerkt een dikke mist in en als het weer helder wordt stuiten ze op een groot verloren gewaande HMS Queen of Scots. Stu, gebosedeerd door de verhalen over de Bermudadriehoek, besluit om aan boord te gaan op zoek naar schatten die zich misschien nog aan boord bevinden.

avatar van You_bastard
Deze film is zo ongelooflijk slecht dat ik er gewoon geen woorden voor heb.

bwa eigenlijk is de film zo slecht niet best goeie effekten enz... en een goed einde, vooral int begin was hij goed! Maar enorm storend is dat het opvalt dat deze is gemaakt geweest voor tv met het regelmatig uitfaden van het beeld (voor de reclame) lijkt het alsof je dan steeds denkt "oké nu ist weer pauze"!

MaTtIeBoY
Best wel een redelijke film. Het lijk in eerste instantie op een spookfilm maar er blijkt iets heel anders aan de hand te zijn. *** sterren.

avatar van nirvana
vind hem zeker niet slecht hoor, Perry vind ik hier toch nog redelijk goed acteren, jammer dat de andere acteurs ondermaats acteren. Het verhaal op zich is zeker niet slecht, jammer want ik denk dat er meer had ingezeten.

avatar van moviefreak#1
Mag ik dan Olivia D'Abo nomineren voor slechtste actrice allertijden Zoals jedi29 al opmerkte is het mateloos irritant met dat fade out en tja de film had iets meer mogen of moeten zijn als dit.
2 sterren.

avatar van krabat
jedi29 schreef:

Ligt het aan mij of ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?

avatar van soom
we begonnen deze te kijken, maar we hebben hem gewoon stopgezet. we vonden hem te gruwelijk. Niet omdat hij slecht was, maar omdat hij gewoon echt té eng was. Niks aan.

avatar van Spartaan1986
soom schreef:

Als ik eerlijk mag zijn , ik vond deze film nog niet zo slecht.Wel irritant is het steeds zwart worden en dan weer gewoon beeld net zo`n soap serie lijkt het dan wel .. 2*

guulbert
Vond hem toch wel wat sfeer hebben,maar niets meer!! Vooral het begin dan.
Slecht geacteerd, niets van verhaal, storende camerabewegingen, zwaar irritant dat zwart dat tussen bapaalde stukken door kwam opdagen!! Ach, laat deze gewoon liggen!
1.5* voor de sfeer en één schrikmoment

Deze was dus niet vanavond op tv, maar deze http://www.moviemeter.nl/film/33848

Das apart, denk dat RTL5 een foutje heeft gemaakt met de recensie. Dit is inderdaad niet de film die word uitgezonden vanavond, maar de film die KarinV al noemde.

avatar van Lynda
Ja ik dacht al...waar blijft Luke Perry? Haha

Lynda schreef:
Ja ik dacht al...waar blijft Luke Perry? Haha

Die mag postcodegebied 90210 toch helemaal niet verlaten

wordt ik nu zelf gek door de film of zit ik ook in zon vage tijds split?
ik kijk nu nog altijd naar een film over de bermuda driehoek.. en volgensmij al vanaf half 9 :S

Arezzo schreef:
wordt ik nu zelf gek door de film of zit ik ook in zon vage tijds split?

Ja, we waren ook al bang in een tijdzone te zitten, en wij willen FLODDER zo graag zien hahahaha

avatar van Materny
Vroeg me al af waarom hij langer duurde dan in de gids stond

avatar van AsianFreak
You_bastard schreef:
Deze film is zo ongelooflijk slecht dat ik er gewoon geen woorden voor heb.

En toch heb je die woorden net uitgesproken...

Ach zo slecht was deze film nog niet eens. Ik zitten best een aantal goede momenten in en de film wist me ook nog eens te boeien. Ik dacht altijd dat dit een soort kopie was van Ghost Ship maar deze film kwam eerder uit dus het verhaal is ook nog eens origineel.

avatar van Bubblez
Ik vind het ook een slechte film. Hij is nergens spannend, het "mysterie" stelt weinig voor en biedt weinig diepgang als het gaat om karakters of plot. Jammer, want op zich vind ik het gegeven nog wel aardig. Aanrader: Triangle! Komt qua setting en verhaal een beetje bij deze in de buurt, maar is zóóó veel beter!

avatar van fritsy
Had liever deze gezien vandaag. Triangle, The (2005)

avatar van bjerik76
Volgens de tv gids op nu.nl van vandaag duurt deze film van 20:00 uur tot 01:05 !!! ?

lees net dat de vorige keer dat deze op tv kwam ook een hele andere film is.
benieuwd wat er dus vanavond nou uitgezonden word, denk toch dat er weer een foutje in het spel zit.

of ....
zenden ze hem 3 x achter elkaar uit ?