Expired (2007)

Drama / Komedie

geregisseerd door Cecilia Miniucchi
met Samantha Morton, Jason Patric en Teri Garr

De vrouwelijke parkeeragente Claire Barney (Morton) doet haar werk, maar is met haar leventje niet erg gelukkig. Dan ontmoet ze collega Jay Caswell (Patric), die zeer fanatiek te werk gaat. Na enkele afspraakjes lijkt het allemaal wat serieuzer te worden tussen de twee, maar de vraag is of Claire dat wel echt wil. Jay kan namelijk nogal onverwacht grof uit de hoek komen. Een gezamenlijke trip naar de tante van Claire in Pomona moet uitkomst bieden. Jay is inmiddels geschorst en dan 'leent' hij ook nog eens een parkeerautomobiel van het werk voor de tweedaagse trip...

Film is meer een drama , speelfilm en eas zeer onderhoudend met prima rollen van Morton, en rukker Patric