Pirates of Tortuga (1961)

Avontuur

geregisseerd door Robert D. Webb
met Ken Scott, Letícia Román en Rafer Johnson

Deze film speelt zich af rond het jaar 1675. Een Britse zeekapitein gaat undercover en sluit zich aan bij een bende piraten. Zijn doel is om de hoogste piratenleider, de beruchte Henry Morgan, gevangen te nemen. Tijdens een gevecht vallen beiden bewusteloos neer en als zij weer bijkomen blijken zij allebei als piraten te zijn veroordeeld tot ophanging door de gouverneur van Tortuga.

Veel luchtige humor maakt de film kapot wel mooie opnames en kleuren.

avatar van mr rumson
Eens met stinissen vooral de dame tenminste die er alles aan doet om een dame te zijn .
Was verschrikkelijk irritant.
Ik had in het begin nog de hoop dat ze alleen in het begin van de film een klein rolletje had.
Maar ze verstopte zich ook nog op het schip waardoor ze regelmatig in beeld kwam met haar over de top acteren .
Jammer want voor de rest zag het er vrij goed uit .

mr rumson schreef:
Was verschrikkelijk irritant.
Jammer want voor de rest zag het er vrij goed uit .

Ja mr rumson die Letícia Román was zeker erg irritant.