The Lost Empire (2001)

Verenigde Staten / Duitsland
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Peter MacDonald
met Thomas Gibson, Russell Wong en Bai Ling

De Amerikaanse geleerde Nick Orton ontmoet tijdens archeologische opgravingen in China de betoverende godin Kwan Ying, die naar hem is gestuurd met een boodschap van de Terracotta Warriors. Nick is uitverkoren om het beroemde manuscript van de 16de eeuwse Chinese klassieker 'Journey to the West' te redden uit de handen van een groep demonen, die ook de schrijver van het manuscript, Chang-En Wu, gevangen houden. Hij moet deze taak volbrengen binnen de drie dagen, anders betekent dit het einde van de wereld.

neo (crew)
ook met een rol van Randall Duk Kim.

avatar van Phoebe318
Deze ga ik maar eens kijken

avatar van J.T.O
Ik vond het maar een slechte film als je het mij vraagt. Ik kijk dan liever de Chinese series van Monkey King.

avatar van SITH_LORD
19 stemmen en maar 3 berichten? hmm,

avatar van henkula
SITH_LORD schreef:
19 stemmen en maar 3 berichten? hmm,

wat wil je daar mee zeggen?