• 8.257.867 stemmen

Genre: Romantiek / Drama

Geregisseerd door: William Tyler Smith

Met onder meer: Jeremy London, Elisa Donovan en Katheryn Winnick

Plot Kiss Me Again

Een getrouwd paar besluit de hoekstenen van hun relatie te testen met een verleidelijke Spaanse jongedame. Wanneer er een ongemakkelijke situatie ontstaat, worden alle drie betrokkenen gedwongen hun definitie van liefde te heroverwegen

stinissen (crew films & series)

Ik werd positief verast door deze prima film/ drama .

Driehoeksverhoudingen zijn vaak een droom van vele mannen maar maken vaak meer kapot dan het hun lief is.....

stinissen schreef:

Driehoeksverhoudingen zijn vaak een droom van vele mannen

Een trio is wat anders dan een driehoeksrelatie beste Henk. .

avatar van aire.

aire.

avatar van the big lebowski

the big lebowski

• 2029 stemmen

Goedkope locaties, matig acteerwerk. Zo'n typische film om direct op dvd te verschijnen, zonder bioscoop-release...

'Kiss me again' blijkt bovendien qua verhaal slechts een laf aftreksel van een magere Woody Allan.

Het eerste half uur kabbelt doelloos voort, het tweede half uur lijkt eventjes veelbelovend, om vervolgens in te zakken naar het niveau 'dialoogfilm van een midlife-crasher'.

De kwaliteit kent enorm veel ups en downs, maar het einde is redelijk meeslepend en mooi.

Desondanks een bescheiden 2 sterren.

Het is uiteindelijk slechts de mooie Katheryn Winnick die deze film de moeite van het kijken waard maakt.