Hjertestarter (2017)

1 stem

Noorwegen / Colombia

geregisseerd door Arild Andresen
met Kristoffer Joner, Marlon Moreno en Amalia Santamaria

Nadat zijn vrouw omkomt bij een verkeersongeluk, blijft offshorewerker Kjetil achter met zijn zesjarige geadopteerde zoon Daniel. Hij kan de rol als alleenstaande broodwinner niet aan en raakt steeds radelozer. Hij besluit Daniel mee te nemen naar Colombia, om de biologische moeder van zijn zoon op te sporen. In Bogota helpen taxichauffeur Tavo en diens familie Kjetil Daniels moeder te vinden, terwijl Daniel kennis maakt met zijn moederland. Wanneer een onverwachte oplossing voor Daniels toekomst zich voordoet, moet Kjetil de belangrijste beslissing van zijn leven nemen.